اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 3, 2020
15:01 یکشنبه، 14ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111446

نخستین مسابقه تولید محصولات ابری به صورت آنلاین برگزار می‌شود

ابربازی، به عنوان نخستین مسابقه تولید محصولات در حوزه ابری که قرار بود طی این ماه به صورت حضوری برگزار شود با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عموی ابرآروان، شرکت کنندگان در مسابقه ابربازی متخصصان در حوزه‌های برنامه‌نویسی، مارکتینگ، طراحی و توسعه کسب و کار هستند. طبق اعلام این شرکت ثبت‌نام کنندگان در این مسابقه متخصصان کسب و کاری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت و متخصصان فنی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت در قالب یک چالش آنلاین ارزیابی می‌شوند و متخصصان برگزیده از تاریخ ۶ تا ۱۳ خرداد ماه وارد پلتفرم آنلاین تیم‌سازی می‌شوند و با انتخاب ایده مورد علاقه‌اشان اعضای تیم را انتخاب و در مسابقه شرکت می‌کنند.
 
تیم‌های تشکیل شده به مدت سه ماه با در اختیار داشتن منابع زیرساختی از ابر آروان و پادیوم، در کنار آموزش‌ها و راهنمایی مشاوران، روی ایده‌ مورد نظرشان کار می‌کنند و در نهایت نتایج نهایی در تاریخ ۳ مهرماه اعلام خواهد شد. تاکنون بیش از هزار و پاتصد داوطلب برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
یزدان یزدی‌زاده؛ معمار اکوسیستم ابری آروان، با اشاره به اینکه جای خالی تولید محصولات ابری کاربردی در ایران حس می‌شود درباره‌ این مسابقه گفت: «ابربازی رویدادی مسابقه ‌محور با هدف تولید و توسعه‌ محصولات ابری است که در آن با تشکیل تیم‌های کاری از بین داوطلبان برگزیده، با کمک دوره‌های آموزشی و راهنمایی مشاوران اکوسیستم فناوری کشور، قرار است براساس MVP خواسته شده و با در اختیار داشتن زیرساخت ابر آروان، هم‌چنین بهره‌مندی از تسهیلات فنی شرکای اجرایی مسابقه، محصولات متنوع ابری تولید شوند. این محصولات بیش‌تر به‌شکل SaaS و BPaaS خواهند بود.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.