تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 4, 2020
11:32 دوشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111470

IBM پیش‌ بینی‌های مالی خود را برای سال 2020 حذف کرد

 به گزارش رویترز؛ به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، اولویت مشتریان شرکت IBM تغییر کرده است تا از این طریق سرمایه‌های خود را حفظ کند و این مسئله باعث بروز مشکلات مالی برای شرکت مذکور شده است. «آرویند کریشنا» مدیرعامل IBM با اعلام این خبر توضیح داد که کمپانی او به خاطر شرایط پیش آمده پیش‌بینی‌های مالی سالانه برای سال 2020 میلادی را حذف می‌کند.
 
با انتشار این خبر ارزش هر سهام IBM در بازار بورس آمریکا روز گذشته با کاهش 3.3 درصدی همراه بود.
 
کریشنا توضیح داد تغییر شرایط برای انجام فعالیت‌های کاری از راه دور باعث شده است حوزه مربوط به خدمات پردازش ابری IBM رشد بیشتری را تجربه کند. این کمپانی هم اکنون خدمات ابری چندگانه را با سیستم‌های مدیریتی پیش فرض و خدمات از راه دور کاربران خود ادغام کرده است.
 
مدیران IBM توضیح دادند که بیشتر مشتریان این شرکت در جریان شیوع گسترده ویروس کرونا در شرایط مناسب به سر می‌برند و این کمپانی همچنان به پرداخت سود سهام ادامه می‌دهد.
 
شرکت IBM گزارش مربوط به درآمدهای فصلی خود را اندکی پایین‌تر از پیش‌ بینی‌های وال استریت منتشر کرد. با این وجود در زمینه فروش محصولات و سرویس‌های پردازش ابری با رشد 19 درصدی توانست از پیش‌ بینی‌های قبلی هم بالاتر رود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.