اپراتورها

تلفن همراه

May 4, 2020
11:59 دوشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111476

اقدامات شاتل موبایل برای گذر از دوران بحران کرونا و قرنطینه خانگی

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، بخشی از اقدامات خود برای پشت سر گذاشتن دوران اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی را تشریح کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G، علاوه بر اقدامات احتیاطی داخلی برای ایمنی کارکنان، جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، ضمن تسهیل فروش غیرحضوری، امکان ثبت نام، احراز هویت و تحویل رایگان سیم کارت هوشمند شاتل موبایل درب منزل را بیش از پیش گسترش داده است. از سوی دیگر، این اپراتور برای تسهیل دورکاری سازمان ها در دوران شیوع کرونا، سیم کارت ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا، به سازمان‌ها و شرکت ها ارائه داد.
 
علاوه بر این، با توجه به افزایش بی سابقه مصرف اینترنت در دوران کرونا، شاتل موبایل برای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت مصرفی مشترکین، اقدام به افزایش پهنای باند و ظرفیت انتقال ۵ برابری، بین هسته شبکه (core network) اختصاصی خود با اپراتورهای میزبان کرد. بر این اساس مشترکین شاتل موبایل قادر بودند تا علاوه بر دسترسی به سرویس اینترنت باکیفیت برای انجام آسان و سریع کلیه امور اینترنتی، با استفاده از اشتراک رایگان نماوا هزاران فیلم و سریال به روز ایران و جهان، مستند و کنسرت های تصویری را در محیط خانه و در کنار خانواده خود به صورت آنلاین تماشا کنند.
 
بر اساس این گزارش، از دیگر اقدامات شاتل موبایل در زمان اوج‌گیری بحران کرونا می توان به تخصیص ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار سه ماهه به معلمان شاتل موبایلی برای تدریس غیرحضوری در شرایط ناشی از تعطیلی مدارس، حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای گروه‌های آسیب پذیر، تغییر اعلان‌های «اطلاع‌رسان تماس‌های شبکه» شاتل موبایل با پیام های صوتی جدید جهت آگاه‌سازی درباره ویروس کرونا، راه‌اندازی سرشماره ۶۳۶۹ برای اعلام درخواست بهره‌مندی از وام دولت، رایگان سازی تماس های خروجی از سیم کارت های شاتل موبایل با سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، اطلاع رسانی دستورالعمل های آموزشی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونا از طریق پیامک و پیش بینی به موقع، توزیع و دپوی محصولات سیم کارت، بسته بازگشت، مودم و شارژ شاتل موبایل به میزان حداقل سه ماه جهت جلوگیری از بروز کمبود برای متقاضیان، مشترکین، نمایندگان و شبکه پستی کشور اشاره کرد.
 
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G  و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.