سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 10, 2020
11:31 یکشنبه، 21ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111673

توسعه محیط کار با مانیتور‌های یونیوو

شرکت بهین تکنولوژی با سابقه بیش از ۲۷ سال در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری، دو مدل مانیتور اقتصادی و زیبا شامل Univo ۲۲۸۰۰ و Univo ۲۴۷۰۰ را در سبد کالای خود قرار داده است. این دو مانیتور اقتصادی با توجه به طراحی ظاهری خود می‌توانند نمای بسیار زیبایی را به محیط کار بدهند. مانیتور یونیوو مدل ۲۴۷۰۰ که از یک پنل ۲۴ اینچی بهره می‌برد، قابلیت ارائه وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را دارد و رنگ سفید پیانویی (سفید براق) روی بدنه آن به چشم می‌خورد.
رنگ سفید پیانویی در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار که همگی از بدنه مشکی رنگ بهره می‌برند، میز کار شما را متفاوت کرده و به این ترتیب گزینه خوبی برای مدیران سازمانی و مشاغل مهم به‌شمار می‌رود. روش‌های ارتباطی مانیتور یونیوو ۲۴۷۰۰ شامل یک پورت VGA و یک پورت HDMI می‌شود و به این ترتیب کاربران دارای واحد گرافیکی OnBoard و مجزای قدیمی یا جدید می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. نرخ تازه‌سازی پنل صفحه نمایش ۲۴ اینچی یونیوو برابر با ۶۰ هرتز است که مقداری استاندارد در میان مانیتور‌های اقتصادی به‌شمار می‌رود. این محصول در سه زاویه چپ، راست و بالا فاقد حاشیه است و در نتیجه ابعاد کلی مانیتور با وجود ابعاد ۲۴ اینچی، بزرگ‌تر از محصولات موجود در بازار به چشم می‌آید. دومین مانیتور تولید شده توسط شرکت بهین تکنولوژی، مدل یونیوو ۲۲۸۰۰ با پنل ۵/ ۲۱ اینچی است که قابلیت نصب روی دیوار را دارد. به این ترتیب از این محصول می‌توان در مواقعی که فضای کافی روی میز کار وجود ندارد، به‌صورت نصب روی دیوار استفاده کرد. پنل به‌کار رفته در مانیتور ۲۲۸۰۰ یونیوو توسط کمپانی BOE تولید شده که درحال‌حاضر یکی از تولید‌کنندگان مطرح صفحه نمایش به‌شمار می‌رود.  مانیتور یونیوو ۲۲۸۰۰ نیز مانند مدل ۲۴ اینچی دارای دو پورت VGA و HDMI بوده و به این ترتیب کاربران داری کامپیوتر شخصی قدیمی و جدید می‌توانند از آن بهره مند شوند. طراحی قاب مانیتور همانند مدل ۲۴۷۰۰ در سه زاویه بدون فریم بوده و فضای کار قابل‌توجهی ارائه می‌دهد. مانیتور‌های یونیوو با دارا بودن مشخصات فنی قابل‌توجه، طراحی زیبا و قیمت بسیار مناسب، گزینه‌هایی ایده‌آل برای کاربران اداری و خانگی به‌شمار می‌رود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.