اپلیکیشن

تلفن همراه

May 10, 2020
11:55 یکشنبه، 21ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111676

قابلیت های جدید به پیام رسان بومی آیگپ افزوده شد

در نسخه جدید پیام رسان بومی آیگپ سازندگان، مالکان کانال و گروه می‌توانند برای کاربران و مدیران خود دسترسی‌های خاصی را در نظر بگیرند.
 
 به نقل از آیگپ، یکی از ابزارهایی که باعث می‌شود تا سازندگان کانال و گروه بتوانند به راحتی کانال و یا گروه خود را مدیریت کنند، دسترسی به تعیین وضعیت برای کاربران است.
 
شبکه اجتماعی آیگپ در نسخه جدید خود برای اندروید و iOS این امکان را فراهم کرده است تا سازندگان،مالکان کانال‌ها و گروه‌ها بتوانند بر اساس نیاز هر کاربر دسترسی خاصی تعریف کنند.
 
ارسال پیام، ویرایش پیام، حذف پیام، افزودن عضوهای جدید، حذف کاربر، ارسال پیام متنی، ارسال رسانه، استیکر، گیف و … در کانال و گروه امکاناتی است که سازندگان به آن دسترسی داشته و به راحتی می‌توانند گروه و کانال خود را مدیریت کنند. به این ترتیب و با حذف «ناظر» از نسخه جدید، مالک می‌تواند مدیران متعدد برای گروه ها و کانال خود انتخاب کند و دسترسی ها را در حد دسترسی های ناظر محدود کند.
 
یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه امکان مدیریت دسترسی‌های عمومی اعضا در گروه‌ها است که می توان برخی از اعضا را از این موضوع مستثنی کرد.
 
در نسخه ۲.۱.۳ امکانات جدیدی نیز به توکن دیجیتال افزوده شده است. آیگپ از نسخه ۲.۱.۲ با همکاری یکی از بانک های کشور در یک برنامه‌ریزی هماهنگ توکن دیجیتال ایرانی را بر بستر خود در دسترس علاقمندان به تهیه و معامله توکن دیجیتال قرار داد تا در یک سرمایه گذاری امن، پر سود و مدرن مشارکت داشته باشند.
 
خرید توکن، ثبت درخواست بازخرید توکن، مشاهده کیف پول و انتقال توکن به سایر کاربران از امکانات توکن دیجیتال در شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ است و به زودی امکان خرید دیگر توکن‌های دیجیتال بر بستر آیگپ مهیا خواهد شد.
 
همچنین در نسخه جدید آیگپ شاهد افزودن و بهبود عملکرد این اپلیکیشن هستیم. افزودن امکان نقاشی روی تصویر، بهبود عملکرد ایموجی‌ها و… از دیگر مواردی است که در نسخه جدید لحاظ شده است . این قابلیت‌ها به زودی در نسخه وب و دسکتاپ نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
برای به روزرسانی آیگپ به استورهای معتبر و یا به سایت www.igap.net مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.