تلفن همراه

گوشی

May 11, 2020
11:36 دوشنبه، 22ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111724

آیفون جدید با نمایشگر و دوربین قدرتمندتر عرضه می شود

منابع نزدیک به اپل می گویند این شرکت آیفون تازه خود را با نمایشگری 120 هرتزی و نیز دوربینی عرضه می کند که در تاریکی قادر به تهیه عکس های باکیفیتی است.
 
 
 
 
به نقل از انگجت، اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه مدل های جدید آیفون خود در اواخر تابستان یا اوائل پائیز سال ۲۰۲۰ است.
 
بر اساس اطلاعاتی که از منابع مختلف به رسانه ها درز کرده، آیفون های جدید اپل و به خصوص مدل های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی این گوشی دارای نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز هستند که از این نظر شباهت زیادی به گوشی گالکسی اس ۲۰ دارند. اپل تا به حال گوشی های خود را معمولا با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز عرضه می کرد.
 
همچنین اپل دوربین گوشی های جدید آیفون را به روز خواهد کرد تا آنها بتوانند در تاریکی عکس های بهتری بگیرند. ارتقای قابلیت فوکوس خودکار و سریع، تثبیت بیشتر تصویر و سازگاری با فناوری اچ دی آر از جمله دیگر قابلیت های دوربین های آیفون های تازه خواهد بود. پیش بینی می شود قدرت زوم اپتیکال آیفون های تازه سه برابر باشد. حسگر این دوربین ها هم ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.