تلفن همراه

گوشی

May 11, 2020
16:45 دوشنبه، 22ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111750

سامسونگ در فکر عرضه سه گوشی تاشوی ارزان به بازار است

 
 
سامسونگ دو سال پیش اولین گوشی تاشوی خود را معرفی و سال گذشته نیز یک گوشی تاشوی دیگر را روانه بازار کرد. اکنون اخباری از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که به توسعه سه گوشی تاشوی جدید و احتمالا ارزان اشاره می‌کند.
 
مکسش واینباخ از وب سایت XDA-Developers می‌گوید سامسونگ قصد دارد ۳ گوشی تاشوی ارزان به بازار عرضه کند. اولین گوشی احتمالا گلکسی فولد e نام دارد و ۱۱۰۰ دلار هم قیمت‌گذاری می‌شود. ۳ گوشی تاشوی دیگر نیز در لیست سامسونگ قرار دارد که ۲ مورد از آن‌ها با نمایشگر پلاستیکی و یک مورد نیز از «شیشه فوق نازک» جدید که در گلکسی Z فلیپ دیده بودیم استفاده خواهند کرد. البته صحبت‌هایی از عرضه یک گوشی تاشو به نام فولد لایت نیز به گوشی می‌رسد.

بر اساس اخباری که منتشر شده، می‌دانیم فولد لایت حدود ۹۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و کمی با نسخه فولد موجود در بازار نیز تفاوت دارد. برای مثال بسیاری از افشاگران عقیده دارند این نسخه نمایشگر سوم تعبیه شده در قاب پشتی را نخواهد داشت یا اگر داشته باشد هم بسیار کوچک است. البته استفاده از پلاستیک و حتی نمایشگر فوق نازک شیشه‌ای نیز دردسرهای خودش را دارد.
 
برای مثال می‌دانیم که گلکسی فولد با مشکلاتی متعددی در لولای خود دست و پنجه نرم می‌کرد و این کمپانی کره‌ای مجبور شد برخی از اجزای آن را تعویض کند. مشکلات مرتبط با نمایشگر آن نیز که دیگر زبان زد خاص و عام شده و این کمپانی اصلا خاطره خوشی با نمایشگرهای پلاستیکی ندارد. از آن گذشته برخی از کاربران نیز با شیشه فوق نازک موجود در گلکسی Z فلیپ نیز مشکل داشتند.
 
با این حال گوشی‌های تاشو همچنان در ابتدای راه خود قرار دارند و طبیعی است که چنین مشکلاتی در آن‌ها به چشم بخورد. انتظاری که از این کمپانی می‌رود، این است که در گوشی‌های تاشوی آینده خود، مشکلات پیشین را برطرف کرده باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.