بازار سرمایه

May 12, 2020
10:52 سه شنبه، 23ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111752

آغاز دوره معاملاتی اختیار خرید و فروش سهام مخابرات با سررسید خرداد و مهر 99

ICTna- شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: معاملات قراردادهای اختیارمعامله خرید و فروش سهام شرکت مخابرات ایران (اخابر) با سررسید خرداد و مهر ماه 1399 از امروز، سه شنبه 23 اردیبهشت ماه در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.
 
10844210_765-780x470.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اندازه این قرارداد یک هزار سهم و سقف هر سفارش 100 سهم است و قرارداد حداقل تغییر قیمت هر سفارش یک ریال است و دامنه نوسان ندارد.
 
دوره معاملاتی با سررسید خرداد ماه از 23 اردیبهشت تا 27 خرداد ماه و دوره معاملاتی با سررسید مهر ماه از 23 اردیبهشت تا 30 مهر ماه 99 خواهد بود و زمان تسویه نقدی آن یک روز کاری پیش از سررسید خواهد بود.
 
گفتنی است، معاملات مربوطه صرفا از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است و با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیار معامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکان پذیر است.
 
سرمایه گذاران می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به اطلاعیه شماره 181/74470 که در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی www.tse.ir منتشر شده، مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.