تلفن همراه

گجت

May 12, 2020
11:27 سه شنبه، 23ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111767

نسل سوم ایرپاد اپل فصل اول سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

نسل سوم ایرپاد اپل احمالا اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و فصل اول سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان می‌رسد.
 
 
 
 اگر جزو آن دسته از مشتریانی هستید که انتظار عرضه نسل بعدی ایرپاد را می‌کشند، باید بدانید که احتمالا اپل تا اوایل سال آینده این دستگاه را عرضه نخواهد کرد.
 
اپل اینسایدر گزارش داده است که نسل دوم ایرپاد پرو نیز به زودی عرضه نخواهد شد؛ چرا که اپل تولید انبوه این محصول را از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کند و احتمالا فصل اول سال ۲۰۲۲ این محصول به بازار می‌رسد.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که فروش همه هدفون‌ها غیر از نسخه پرو تا ۴۰ درصد کاهش یافته است و در نیمه دوم سال جاری میلادی میزان فروش این دستگاه‌ها احتمالا به ۱۱ تا ۱۳ میلیون دستگاه می‌رسد که این میزان کاهش در نتیجه انتشار ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری در سطح جهان است.
 
بر اساس گزارش تحلیلگران، اپل ممکن است تا پایان سالجاری میلادی تا ۹۰ میلیون دستگاه ایرپاد به سایر نقاط جهان ارسال کند که از این رقم ۵۰ تا ۵۵ میلیون آن ایرپاد معمولی و ۳۵ تا ۴۰ میلیون آن ایرپاد پرو خواهد بود.
 
مینگ‌چی‌کو، تحلیلگر نام‌آشنای حوزه فناوری پیش‌بینی کرده که این دو محصول جدید با طراحی کاملا متفاوت و قیمت گران‌تری در مقایسه با نسل‌های قبل عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود قیمت پایه نسل جدید ایرپادها ۱۵۹ دلار باشد.
 
گفتنی است اپل به نسل سوم ایرپاد دو میکروفون‌ اضافه کرده، یکی خارجی است که صداهای بیرونی را شناسایی کرده و نویز و صداهای اضافی را حذف می‌کند، در میکروفون دوم که داخلی است، نویزها شناسایی و حذف می‌شوند که نتیجه آن رسیدن صدایی شفاف و باکیفیت به گوش کاربر است. حالت Transparency که برای ایرپاد جدید ایجاد شده است به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید درحین استفاده از ایرپاد صدای اطراف خود را بشنوید، این ایرپاد که دارای سیستم هواکش متعادل کننده فشار هواست این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید به‌صورت عادی با اطرافیانتان صحبت کنید و نیازی به بلند صحبت کردن نداشته باشید.
 
براساس گزارش‌ها، هر دو مدل جدید ایرپاد با سیستم‌های یکپارچه داخلی به‌روز شده‌اند. البته کوو درباره تغییرات ظاهر این محصولات اظهار نظری نکرده است.
 
انتظار می‌رود نسل سوم ایرپاد با فناوری حذف صداهای اضافه اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.