تلفن همراه

گوشی

May 13, 2020
16:39 چهارشنبه، 24ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111849

درز اطلاعات جدید از گلکسی نوت 20 سامسونگ

 
 
اخیرا طراحی و اطلاعات جدیدی از پرچمدار سری نوت این شرکت موسوم به گلکسی نوت 20 به بیرون درز کرده که دانستن آن‌ها نمی‌تواند برای طرفداران این محصول خوشایند باشد. راس یانگ، مدیرعامل مجموعه Display Supply Chain Consultant اعلام کرد که برخلاف مدل‌های سری گلکسی اس20، نمایشگر گلکسی نوت 20 از نرخ رفرش بالا پشتیبانی نخواهد کرد.
 
وی عنوان کرد نرخ رفرش نمایشگر این گوشی برابر  با 60 هرتز عنوان شده و طبق گفته او، این تصمیم به منظور کاهش قیمت نهایی این پرچمدار اتخاذ شده است.
 
یانگ در این خصوص عنوان کرد که سامسونگ قصد دارد تا از نمایشگراهی LTPS در گلکسی نوت 20 استفاده کند. این پنل‌ها قادر به تغییر بهینه نرخ رفرش خود نیستند و در نتیجه، مصرف بالای انرژی باتری دستگاه را به دنبال خواهد داشت. از این رو، می‌بایست برای رفع این مشکل، از باتری‌های بزرگ‌تری در این گوشی استفاده کرد.
 
اما خبر خوب برای طرفداران مدل‌های نوت این است که در مدل گلکسی نوت 20 پلاس از نمایشگرهای LTPO استفاده خواهد شد که قادر به پشتیبانی از نرخ رفرش حداکثری 120 هرتزی خواهد بود. این یعنی نمایشگر این گوشی می‌تواند در مواقع نیاز و به شیوه‌ای کاملا بهینه میزان نرخ رفرش نمایشگر را کم و از مصرف بالای باتری جلوگیری کند.
 
از دیگر مشخصاتی که برای مدل گلکسی نوت 20 پیش‌بینی شده می‌توان به مموری و حافظه داخلی سریع‌تر، قابلیت‌های بیومتریک جدید و قلم اس پن ارتقایافته اشاره کرد. گفته می‌شود که قیمت پایه گلکسی نوت 20 از 950 دلار و قیمت پایه گلکسی نوت 20 پلاس از 1100 دلار آغاز خواهد شد.

به نظر می‌رسد که هیچ یک از این دو مدل قادر به پشتیبانی از فناوری 5G نباشند. چراکه مدل 5G گلکسی اس20 که از قیمت بالاتری بهره می‌برد، با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه نشد.
 
سال جدید میلادی برای سامسونگ، آنچنان که انتظار داشت خوش‌یمن نبود و مسائلی همچون فروش ناامیدکننده خانواده گلکسی اس20، فسادهای مالی مدیران و درز اطلاعات مهمی ‌از محصولات این شرکت برای چشم‌بادامی‌ها دردسرهای زیادی را بوجود آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.