اپراتورها

تلفن همراه

May 16, 2020
11:02 شنبه، 27ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111886

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی

صد و پنجاه و چهارسال از عمر اتحادیه بین المللی ارتباطات می گذرد و امسال با شعار فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت اهداف توسعه پایدار، مردم دنیا هم‌چنان در تکاپو برای بهره مندی از بهترین خدمات ارتباطی و بهبود وضعیت ارتباطات و جامعه اطلاعاتی هستند. 
 
توسعه همکاری¬های بین المللی بین همه اعضاء اتحادیه برای بهبود و استفاده درست از امکانات ارتباطی دوربرد، ارتقاء و توسعه امکانات فنی و کمک به کشورهای درحال توسعه، ارتقای سطح استفاده از خدمات ارتباط دوربرد با هدف تسهیل روابط سالم، ایجاد هماهنگی میان فعالیت‌های اعضای اتحادیه، همکاری با سازمان های منطقه ای و بین المللی بخشی از اهداف اتحادیه و وطیفه اعضاء آن برای بهبود وضعیت ارتباطات است.
 
ایران با سابقه ی حضور بیش از صد سال در اتحادیه تلگراف بین الملل که بعدها اتحادیه بین الملل ارتباطات دور نام گرفت، پیشینه ای قوی از تلاش برای گسترش و توسعه ارتباطات دارد و همه ما در حوزه ارتباطات کشور در تلاشیم در کنار فراهم سازی فناوری روز، آگاهی مردم را به دانش روز ارتباطی و تسهیل و تسریع خدماتِ برخط با توجه به اهداف دولت الکترونیک ارتقاء دهیم تا با وجود شهر و شهروندانی هوشمند گام های موثرتری در توسعه پایدار برداریم و در این راه از هیچ کوششی برای دسترسی همه مردم به ارتباطات پایه و پیشرفته – به اقتضاء هر منطقه- فروگذار نمی کنیم.
 
امروز و طی چند ماه گذشته، ما و همه دنیا بواسطه غلبه ویروسی ناشناخته در زندگی و لزوم رعایت پروتکل های معین بهداشتی، تغییر رویه ای در ارتباطات پیدا کردیم که این موقعیت و فضای تازه، بسیاری از مناسبات ارتباطات را در دنیا تغییر داد و علی رغم محدودیت های حضور فیزیکی، گسترش ارتباطات برخط و الکترونیک، علاوه بر صرفه جویی در زمان، به اجرای بسیاری از اقدامات روزمره ما سرعت داد و مسیری تازه و پویاتر برای همه ما پیش رو گذاشت.
 
در حقیقت این ما هستیم که باید در شرایط خاص و بحران ها، به ویژه موقعیت کنونی، فرصت های تازه را دریابیم و با بکارگیری هنر و خلاقیت و ارائه راهکارها و شیوه های جدید و موثر ارتباطی بهترین نتایج را بدست آوریم که بی شک فرصت های طلایی در دل بحران ها نهفته است.
 
آنچه که امروز حوزه ارتباطات کشور، شامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران و شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی و دیگر بخش های فعال بیش از پیش به آن وابسته است؛ هم افزایی و همگرایی همه بخش ها و مشارکت فعالانه و دلسوزانه و تلاش برای رشد و پایداری شبکه ارتباطی کشور برای ارائه بهترین خدمات در جهت ارتباطاتی فراگیر است .
 
تمرکز ما در شرکت مخابرات ایران بر توسعه زیرساخت ها، ارتقاء برند و ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی مطلوب به مشترکان و مردم عزیز است و البته جای بسی خرسندی است که امروز با همکاری و همراهی بیش از گذشته همه بخش ها به ویژه وزارت محترم ارتباطات قدم های بزرگ و موثری در این زمینه برداشتیم و طی سال جاری شاهد به ثمر رسیدن اقدامات مهمی خواهیم بود. انشالله.
 
روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی را اول به همه همکاران گرانقدر در سراسر ایران که سختکوشانه و همدلانه برای اعتلای کشور تلاش می کنند و همچنین همه فعالان این حوزه تبریک و شادباش می گویم و آرزوی توفیق و موفقیت های روزافزون برای همه شما دارم. برقرار و سربلند باشید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.