سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 19, 2020
14:44 سه شنبه، 30ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 112050

مشخصات تلویزیون هوشمند ریلمی فاش شد

 
 
شرکت چینی ریلمی قصد دارد هفته آینده تلویزیون هوشمندی رونمایی کند که نمایشگر آن بدون لبه است و در دمای۲۰- درجه سانتیگراد تست شده است.
 
به نقل از گیزموچاینا، برند چینی ریلمی قصد دارد نخستین تلویزیون هوشمند خود را همراه با یک ساعت هوشمند هفته دیگر رونمایی کند.
 
در همین راستا یک وب سایت میکرو به نام Flipkart ویژگی های این تلویزیون هوشمند را فاش کرده است.
 
این تلویزیون هوشمند دارای طراحی نوین و نمایشگری بدون لبه است. برند چینی ادعا می کند درخشندگی پنل نمایشگر۴۰۰nit است. همچنین موتورChroma Boost Picture نیز از عملکرد نمایشگر مذکور پشتیبانی می کند. کارشناسان معتقدند این بخش مشابه موتور Vivid Picture شیائومی است که در تلویزیون های سریMi به کار رفته و کیفیت رنگ محتوا را ارتقا می دهد.
 
علاوه بر آن در تلویزیون هوشمند ریلمی از تراشه مدیاتک استفاده شده است. همچنین دستگاه مذکور دارای بلندگوهای استریو ۲۴ واتی با پشتیبانی دالبی آئودیو است.
 
این شرکت چینی ادعا می کند این نخستین تلویزیونی است که آزمایش های کیفی خاصی روی آن انجام شده؛ مانند تست دستگاه در دمای ۲۰- درجه سانتیگراد، تست  ۵ هزار بار فشار دکمه کنترل از راه دور دستگاه و تست ۵۵۰۰ برای خاموش و روشن کردن دستگاه.
 
البته هنوز ابعاد تلویزیون های ریلمی منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.