تلفن همراه

رگولاتوری

فناوری

May 19, 2020
18:52 سه شنبه، 30ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 112069

آفکام تا نوامبر 2020 مزایده 5G را برگزار نخواهد کرد

ICTna- رگولاتوری بریتانیا، Ofcom، فراخوان مشاوره درخصوص مدل سازی فنی 5G روی باندهای فرکانسی 700 مگاهرتز و 3.8-3.6 گیگاهرتز را منتشر کرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یک شرکت گفته بود قصد داشت درباره کاربرد مدل فنی این مزایده نکاتی را منتشر کند که از تصمیم آفکام در اطلاعیه منتشر شده درخصوص برگزاری مزایده مطلع شده است.
 
آفکام در اطلاعیه خود اطلاعات بیشتری در مورد مدل فنی منتشر شده و برخی نتایج تطبیق یافته با تکنولوژی را  منتشر کرده است.
آفکام گفته است نتایج بازنگری شده با این دیدگاه بکار گرفته خواهد شد که به لحاظ فنی برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از سرویس های 5G با باندهای فرکانسی کمتر از 80 مگاهرتز هم قابل ارایه باشد.
 
رگولاتوری بریتانیا به دنبال آن است تا فرایند ایمن و سالمی را برای برگزاری مزایده در شرایط پاندمی کووید 19 اجرا کند و به دنبال حصول اطمینان از سلامتی افرادی است که در این مزایده شرکت می کنند. از همین رو معتقد است که به نظر نمی رسد بتواند زودتر از نوامبر 2020 نسبت به برگزاری این مزایده اقدام کند. 
 
ضمن اینکه روند برگزاری مزایده تا اندازه زیادی وابسته به شرایط و برنامه دولت بریتانیا برای توسعه یا حذف محدودیت های قرنطینه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.