تلفن همراه

گوشی

May 21, 2020
11:48 پنجشنبه، 1ام خردادماه 1399
کد خبر: 112116

اجرای موفق رجیستری موبایل قاچاق را به صفر رسانده است

منتخب مردم البرز از حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم گفت: اجرای موفق ریجستری تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات توانست قاچاق تلفن همراه را به صفر برساند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، علی حدادی منتخب مردم البرز از حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در دیدار با سودابه رادفرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: اولویت‌های مهمی در مجلس یازدهم برنامه ریزی شده که محور همه آنها نفع مردم در خدمات و قوانین است و قصد داریم با اصلاح قوانین دست و پا گیر به این مهم دست یابیم.
 حدادی ادامه داد: در مجالس قبلی بعضاً پیش از تصویب قوانین، کارشناسی صورت نمی‌گرفت و منجر به ایجاد چالش بین مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌شد.
 
یکی دیگر از اولویت‌های مجلس یازدهم انحصارزدایی و جلوگیری از رانت است. اقتصاد کشور بر پایه نفت بنا شده که لازم است با جلوگیری از قاچاق کالا و مالیات تولید ناخالص کشور را افزایش دهیم و کشور را از اقتصاد نفتی رهایی بخشیم. اجرای موفق ریجستری تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات توانست قاچاق تلفن همراه را به صفر برساند.
 
حدادی ظرفیت‌های استان را بسیار بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: لازم است با سرویس‌دهی مناسب به روستاها از کوچ به شهرها جلوگیری کنیم و همچنین اگر آمایش سرزمینی و نقشه راه مناسبی برای کشور تهیه نشود به بی راهه خواهیم رفت.
 
نماینده منتخب مردم البرز که سابقه چند دوره فرمانداری را در دولت نهم و دهم در کارنامه خود دارد، ظرفیت‌های استان را بسیار بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: لازم است با سرویس‌دهی مناسب به روستا ها از کوچ به شهر‌ها جلوگیری کنیم و همچنین اگر آمایش سرزمینی و نقشه راه مناسبی برای کشور تهیه نشود به بی راه خواهیم رفت.
 
وی در پایان به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اشاره و تصریح کرد: اجرای موفق ریجستری تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات توانست قاچاق تلفن همراه را به صفر برساند.
 
در این دیدار سودابه رادفرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز به معرفی و تشریح ساختار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پرداخت و بیان کرد: استان البرز با قرار گرفتن در کریدور فناوری اطلاعات، نزدیک بودن به پارک سجاد و در اختیار داشتن منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، یکی از استان‌های مهم برای این وزارتخانه محسوب می‌شود که در سال پایانی دولت مشغول اتمام طرح‌های شروع شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.