تلفن همراه

گوشی

May 24, 2020
12:19 یکشنبه، 4ام خردادماه 1399
کد خبر: 112189

نقش پررنگ آیفون SE در جان گرفتن اپل

 
 
گوشی جدید آیفون اس ای به احیا و بازگشت میزان فروش اپل در بازار چین کمک به سزایی کرده است.
 
بر اساس تازه ترین آمار های منتشر شده به نظر می رسد که اپل قصد دارد با فروکش کردن شیوع گسترده و پاندمی کرونا در چین که بدون شک یکی از بزرگترین و استراتژیک ترین بازارهای فروش محصولاتش به شمار می رود، میزان فروش خود را با کمک برخی گوشی های مقرون به صرفه و ارزان قیمت خود افزایش دهد.
 
طبق گزارشی که در وبسایت gsmarena آمده است، گوشی جدید آیفون اس ای که ماه پیش به عنوان یک مدل گوشی اقتصادی و ارزان قیمت از سوی اپل روانه بازارهای جهانی شد، تا کنون توانسته کمک زیادی به رشد و افزایش میزان فروش اپل در بازار کشورهای مختلف از جمله چین کند.
 
طبق این آمارها، اپل توانسته در ماه گذشته میلادی آوریل ۲۰۱۳ حدود ۳.۹ میلیون دستگاه در بازار چین به فروش برساند که از این تعداد ۲۴ درصد آن به گوشی آیفون اس ای (iPhone SE) تعلق داشته است.
 
میزان فروش این شرکت در آوریل نسبت به ماه قبل از آن مارس ۲۰۲۰ حدود ۱۶۰ درصد بیشتر بوده است که البته نسبت به مدت مشابه سال گذشته همچنان ۶۰ درصد کمتر است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.