تلفن همراه

گوشی

May 25, 2020
12:12 دوشنبه، 5ام خردادماه 1399
کد خبر: 112209

استفاده از ویژگی‌های گلکسی اس20 اولترا و نمایشگر بزرگ‌ در گلکسی نوت 20

 
 
هر سال شباهت‌هایی میان برخی از مشخصات مدل‌های سری گلکسی نوت و گلکسی اس سامسونگ مشاهده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که امسال شباهت‌های بیشتری را میان دو این خانواده از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شاهد خواهیم بود.
 
طبق تصاویر رندرشده جدیدی که اخیرا از دو منبع افشاگر به نام‌های OnLeaks و Pigtou از دو گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شده، شباهت‌های بیشتری را به نسبت سال‌های قبل، میان این گوشی‌ها با مدل‌های سری گلکسی اس شاهدیم.
 
طبق آنچه در تصاویر آمده، گلکسی نوت 20 پلاس به نماشیگر 6.9 اینچی و گلکسی نوت 20 نیز به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود. به نظر می‌رسد که امسال خبری از عرضه نسخه کامپکت گلکسی نوت 20 نخواهد بود.
 
با نگاهی به قسمت پشتی این گوشی نیز می‌توان به طراحی دوربین آن پی برد، به طوری که اگرچه هنوز جزییاتی در این رابطه منتشر نشده، اما احتمالا به برخی از مشخصات دوربین گلکسی اس 20 اولترا از قبیل لنز پریسکوپ را در خود جای خواهند داد.
 
از دیگر مشخصات خانواده گلکسی نوت می‌توان به طراحی لبه‌هایی با انحنای کمتر به نسبت مدل‌های گلکسی اس 20 اشاره کرد. همچنین، توان پردازشی و عملکرد این گوشی نیز در مقایسه با سری گلکسی اس 20، ارتقا خواهد یافت و انتظار می‌رود که شاهد تعبیه رم بیشتر و پردازنده قوی‌تری در این گوشی باشیم.
 
سامسونگ طبق روال سال‌های قبل، ماه آگوست را برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی نوت خود استفاده و عرضه آن را نیز چند هفته بعد آغاز می‌کند. اما با توجه به شرایطی که در پی همه‌گیری ویروس کرونا در جهان بوجود آمده، هنوز مشخص نیست که آیا امسال نیز این رویه تکرار خواهد شد یا خیر.
 
البته حتی اگر شرایط هم مناسب و مدل‌های گلکسی نوت 20 در ماه آگوست معرفی شوند، بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ در عرضه این گوشی‌ها شتابزده عمل کند. البته همه این‌ها در شرایطی است که هیچ مشکلی برای خط تولید این محصول و تامین قطعات آن بوجود نیاید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.