اپلیکیشن

تلفن همراه

June 5, 2020
11:41 جمعه، 16ام خردادماه 1399
کد خبر: 112597

تعداد کاربران اسنپ چت در کشورهای مختلف

اسنپ چت به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در برخی از کشورهای جهان از طرفداران و مخاطبان بسیار بیشتری برخوردار است.
 
اپلیکیشن پیام رسان اسنپ چت با قابلیت های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی و واقعیت مجازی توانسته در سال‌های اخیر نظر و توجه خیلی عظیمی از کاربران به خصوص در رده های سنی پایین تر نظیر نوجوانان و جوانان را به سمت و سوی خود جذب کند و سهم قابل توجهی از بازار پیام رسان های محبوب در جهان را به خود اختصاص دهد.
 
بر اساس تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی statista ، اپلیکیشن پیام رسان اسنپ چت در برخی از کشورهای جهان از محبوبیت و استقبال بسیار بیشتری برخوردار شده است به گونه‌ای که کاربران آمریکایی با اختلاف بسیار زیادی در جایگاه نخست طرفداران و استفاده کنندگان این اپلیکیشن قرار گرفته اند و بعد از آن کاربران هندی فرانسوی و انگلیسی نیز به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم این رده بندی جای گرفته اند.
 
نمودار زیر نشان دهنده میزان مخاطبان و تعداد کاربران فعال در ماه اپلیکیشن اسنپ چت در کشورهای مختلف جهان در آوریل ۲۰۲۰ است:
 
 
طبق اطلاعات ذکر شده در نمودار بالا تا آوریل سال جاری میلادی، اپلیکیشن اسنپ چت  ۱۰۲.۷۵ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده ، ۲۸.۲ میلیون کاربر در هند، ۲۱.۳۵ میلیون در فرانسه ، ۱۸.۵۵ میلیون کاربر در انگلستان، ۱۶.۸ ۸۵ میلیون کاربر در عربستان سعودی، ۱۶.۰۵ کاربر در مکزیک، ۱۳.۰۵ میلیون کاربر در برزیل، ۱۱.۷۵ میلیون کاربر در آلمان، ۹.۶ میلیون کاربر در کانادا، ۸.۸۵ میلیون کاربر در ترکیه، ۸.۷ میلیون کاربر در روسیه، ۸.۲۵ میلیون کاربر در فیلیپین، ۷.۶۵ میلیون کاربر در عراق، ۶.۹۵ میلیون کاربر در هلند، ۵.۴ میلیون کاربر در پاکستان، ۵.۱ میلیون کاربر در کلمبیا، ۵.۱ میلیون کاربر در اندونزی و ۴.۳ میلیون کاربر در اسپانیا دارا بوده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.