اپلیکیشن

تلفن همراه

June 6, 2020
14:50 شنبه، 17ام خردادماه 1399
کد خبر: 112641

سرویس «خرید امن» شیپور واسط پرداخت میان خریدار و فروشنده می‌شود

شیپور سرویس «خرید امن» را برای ایجاد امنیت بیشتر هنگام خرید آنلاین راه‌اندازی کرد. این سرویس به عنوان واسط میان خریدار و فروشنده قرار می‌گیرد و تا زمانی‌که خریدار کالا را تایید نکرده باشد پول را برای فروشنده واریز نمی‌کند و در صورت انصراف خریدار از کالا به هر دلیل پول را به حساب خریدار باز گردانده می‌شود.
 
رضا اربابیان، مدیرعامل شیپوربا اشاره به اینکه دو سال از راه‌اندازی بخش فروشگاه‌ها روی این پلتفرم نیازمندی‌های آنلاین می‌گذرد گفت: «حال با ایجاد سرویس خرید امن روی این بخش، خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به قبل کالا خریداری کنند؛ چرا که مطمئن هستند اگر کالای مورد نظرشان به دستشان نرسید، پولشان به حسابشان عودت داده می‌شود.»
 
این سرویس امکانی را فراهم می‌کند که کالای خریداری شده از فروشگاه‌های اینترنتی به سادگی برای تمامی افراد در سراسر کشور ارسال شود. طبق گفته اربابیان ارائه این سرویس موجب تسهیل امر خرید و فروش اینترنتی می‌شود.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا ارائه این سرویس برای فروشندگان و خریداران کالا هزینه‌ای در بر خواهد داشت گفت: «ارائه این سرویس برای خریداران کالا و مصرف‌کنندگان کاملا رایگان خواهد بود حتی این سرویس موجب روشن و شفاف شدن هزینه ارسال کالا به محل مورد نظر تحویل گیرنده کالا نیز خواهد شد.»
 
 
اربابیان در خصوص هزینه استفاده از این سرویس برای فروشندگان کالا و فروشگاه‌های فعال در این پلتفرم توضیح داد: «این هزینه بسته به مدل همکاری ما با فروشگاه‌های مختلف تعریف می‌شود برای برخی از آنها هیچ‌هزینه‌ای ندارد و برای برخی دیگر باید کارمزدی را بابت آن پرداخت کنند.»
 
او اعلام کرد: «استفاده از این سرویس اختیاری است و فروشگاه‌‌ها الزامی به استفاده از آن ندارند. در طول مدتی که کالا خریداری می‌شود تا به دست مصرف کننده برسد تقریبا ۳ روز پول نزد شیپور باقی می‌ماند و پس از تایید خریدار به تحویل کالا و مناسب بودن آن پول برای فروشنده کالا واریز می‌شود.»
 
او در پاسخ به این سوال که چرا فروشندگان و خریداران کالا باید به شیپور اعتماد کنند گفت: «فروشگاه‌های فعال در این پلتفرم که با ما قرارداد دارند مورد اعتماد کاربران هستند و  از سویی خریداران نیز به ما اعتماد داشته‌اندکه طی سال‌های گذشته از طریق این پلتفرم اقدام به خرید کرده‌اند.»
 
در  قابلیت جدید خرید امن شیپور، همه کسب و کارها می توانند پس از احراز هویت با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ضمن معرفی خدمات و محصولاتشان به میلیون‌ها کاربر، از ویژگی خرید امن نیز بهره مند شده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را به دست خریدار  در سراسر ایران برسانند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.