تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

June 6, 2020
17:00 شنبه، 17ام خردادماه 1399
کد خبر: 112651

آپدیت اندروید 10 برای «ردمی نوت 7A شیائومی» منتشر شد!

 
 
اگر شما هم یک گوشی ارزان قیمت Redmi 7A دارید، خبر خوبی برایتان داریم؛ در کمال ناباوری آپدیت اندروید 10 برای گوشی ردمی 7A با رابط کاربری MIUI 11 منتشر شد.
 
ردمی 7A شیائومی یک گوشی ارزان قیمت است که در سال 2019 میلادی با سیستم عامل اندروید 9 روانه بازار شد. با این حال این گوشی بسیار زودتر از مدل‌های گران قیمت‌تر شیائومی و بسیاری از سازندگان دیگر آپدیت اندروید 10 را دریافت کرد.
 
آپدیت اندروید 10 برای گوشی Redmi 7A شیائومی در شرایطی منتشر می‌شود که عمدتاً سازندگان مدل‌های ارزان قیمت را به نسخه‌های جدیدتر اندروید آپدیت نمی‌کنند یا بسیار با تأخیر ارائه می‌شود. بنابراین این می‌تواند یک سنت شکنی و البته یک خبر عالی برای دارندگان گوشی ردمی 7A باشد.
 
آپدیت اندروید 10 برای گوشی ردمی 7A شیائومی تحت بیلد MIUI 11.0.1.0 QCMCNXM در چین منتشر شده و 1.7 گیگابایت حجم دارد. این آپدیت بر پایه اندروید 10 است اما با رابط کاربری MIUI 11 ارائه می‌شود.
 
Redmi 7A به یک نمایشگر 5.45 اینچی LCD با وضوح تصویر 1440×720 پیکسل مجهز است. این گوشی نیروی پردازشی خود را از چیپست 12 نانومتری Snapdragon 439 کوالکام با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم می گیرد و در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است. گوشی ردمی 7A شیائومی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعت است.
 
حالا باید منتظر ماند و دید چه وقت آپدیت اندروید 10 برای نسخه گلوبال گوشی ردمی 7A شیائومی منتشر می‌شود. می‌توان امیدوار بود آپدیت اندروید 10 برای ردمی 7A خیلی سریع در اختیار کاربران نسخه گلوبال قرار بگیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.