اپراتورها

تلفن همراه

June 9, 2020
11:05 سه شنبه، 20ام خردادماه 1399
کد خبر: 112748

فعالسازی خدمات مبتنی بر محتوا برای همراه اولی‌ها فقط با افزایش اعتبار

تمامی مشترکان همراه اول از این به پس برای استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا، باید نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کنند.
 
همسو با دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان همراه اول از این پس می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره هشتاد مربع» نسبت به افزایش اعتبار یا استعلام اعتبار خود برای بهره‌مندی از این خدمات اقدام کنند.
 
طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کسر هزینه خدمات کاربران تنها از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوایشان امکان‌پذیر است و مشترکان دائمی و اعتباری علاقه‌مند به استفاده از این خدمات، می‌توانند به ترتیب از صورتحساب یا شارژ سیم‌کارتشان جهت افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای خود استفاده کنند.
 
در راستای احترام به سلیقه مشترکان، پنج بسته پیشنهادی به ترتیب با قیمت‌های ۵٠٠٠، ١٠٠٠٠، ٢٠٠٠٠، ٣٠٠٠٠ و ۵۰٠٠٠ تومان در نظر گرفته شده است که پس از شماره‌گیری «ستاره هشتاد مربع» و انتخاب گزینه یک(افزایش اعتبار)، انتخاب هر یک از آنها ممکن است.
 
از این پس هزینه تمامی خدمات مبتنی بر محتوای کاربران از این اعتبار کسر خواهد شد و در صورتیکه اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکی کافی نباشد، امکان ارائه خدمات  به آن مشترک وجود نخواهد داشت و لازم است مشترک نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کند.
 
مشترکان همراه اولی می‌توانند در هر زمان با مراجعه به سامانه  «همراه من» نسبت به مشاهده خدمات مبتنی بر محتوای فعال خود اقدام کرده و در ادامه بسته به تمایل‌شان نسبت به مدیریت خدمات خود اقدام کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.