اپراتورها

تلفن همراه

June 12, 2020
12:13 جمعه، 23ام خردادماه 1399
کد خبر: 112862

رونمایی از طرح توسعۀ خدمات دیجیتال ایرانسل در 1034 روستا با حضور وزیر ارتباطات

 
دسترسی 1034 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، روز شنبه، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی ایرانسل رونمایی می‌شود.
 
 مراسم «رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات»، روز شنبه 24 خرداد ماه 1399، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و معاونان و مدیران ارشد ایرانسل، در آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل و نیز با حضور آنلاین استانداران کهگیلویه و بویراحمد و کردستان و جمعی از نمایندگان مردم دو استان در مجلس شورای اسلامی، برگزار می‌شود.
 
در این مراسم، با برقراری ارتباط آنلاین با دو روستای «شهنیز» در استان کهگیلویه و بویراحمد و «گلانه» در استان کردستان به عنوان نمونه‌هایی از 1034 روستا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سایت‌های مخابراتی ایرانسل در این روستاها را افتتاح می‌کند.
 
با اضافه شدن این روستاها، تعداد روستاهای تحت پوشش شبکۀ ایرانسل به 17644 روستا رسیده است.
 
همچنین در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل، آخرین اقدامات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در زمینۀ ارائۀ خدمات دیجیتال را شرح می‌دهد.
 
دسترسی این روستاها به شبکۀ ملی اطلاعات که از طریق سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایرانسل انجام شده است، با ایجاد امکان استفادۀ ساکنان این روستاها از جدیدترین خدمات دیجیتال، زمینۀ بهبود کیفیت کسب و کار و زندگی در این مناطق را فراهم می‌کند.
 
ایرانسل پیش از این، از طریق همکاری با تأمین‌کنندگان خدمات ارتباطی ثابت در روستاها، ضمن انعقاد تفاهم‌نامه، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارتباطی در سراسر کشور، با تمرکز بر بهبود وضعیت پوشش در مناطق روستایی به کار گرفته بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.