تلفن همراه

گوشی

June 13, 2020
14:50 شنبه، 24ام خردادماه 1399
کد خبر: 112899

حق امتیاز شرکت چینی برای موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

 
 
شرکت چینی «تی سی ال» حق امتیاز اختراع موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر ر را ثبت کرده است.
 
به نقل از گیزموچاینا، شرکت TCL برای تولید تلویزیون در سراسر جهان مشهور است. این شرکت تحت برند آلکاتل موبایل نیز به بازار عرضه می کند. TCL در سال جاری تولید موبایل هایی با برند خود را آغاز کرده است. درهمین راستا این شرکت حق امتیاز اختراع موبایلی با دوربین زیر نمایشگر ثبت کرده است.
 
 این دستگاه نمایشگری خمیده دارد و لبه های آن نیز به طورواضح مشخص است. پشت موبایل TCL، چهار دوربین و ۲ فلش ال ای دی  دیده می شود.
 
TCL برای تولید تلویزیون های ارزان مشهور است. این شرکت تصممی دارد با عرضه یکی از ارزانترین موبایل های ۵G در آمریکا به نامTCL ۱۰ ۵G به قیمت ۳۹۹ دلار  در بازار موبایل وارد شود.
 
حق امتیاز موبایل TCL در حالی فاش شده که شرکت های مختلف مشغول توسعه فناوری نصب دوربین زیر نمایشگر هستند.  شیائومی و اوپو تاکنون نیز سال گذشته موبایل هایی با این ویژگی را رونمایی کرده اند. اما این فناوری هنوز برای عرضه عمومی در دستگاه ها آماده نیست. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.