تلفن همراه

گجت

گوشی

June 20, 2020
11:25 شنبه، 31ام خردادماه 1399
کد خبر: 113126

نسخه BTS سری گلکسی S20+ سامسونگ معرفی شد؛ یک اتفاق بنفش

WhatsApp Image 2020-06-20 at 08.51.53.jpeg
 
 
شرکت سامسونگ با همکاری گروه موسیقی پاپ BTS نسخه جدید از گوشی‌های گلکسی S20+ خود را به نام BTS Edition معرفی کرد که شامل نسخه BTS بادز پلاس هم می‌شود و به این ترتیب هواداران این گروه می‌توانند ارتباط نزدیک‌تری با آن برقرار کنند. 
طراحی جدید نسخه BTS گوشی‌های گلکسی S20+ سامسونگ شامل بدنه‌ای از ترکیب شیشه و فلز به رنگ بنفش است. نسخه BTS گلکسی بادز پلاس و کیس شارژ آن هم به رنگ بنفش عرضه می‌شود که لوگوی این برند هم حک شده است و به این ترتیب هواداران این گروه در سراسر جهان با انتخاب این نسخه از گوشی همراه و ابزارهای پوشیدنی می توانند علاقه خود را به این گروه به نمایش بگذارند. 
نسخه BTS گلکسی S20+ در هر دو نسخه 5G و LTE عرضه شده و تم‌های الهام گرفته شده از گروه BTS و یک پلتفرم متعلق به هواداران این گروه به نام Weverse هم از قبل روی آن نصب شده است. در داخل جعبه محصول هم استیکرهای مخصوص هواداران این گروه قرار گرفته است تا بتوانند دستگاه خود را هرچه بیشتر با عکس اعضای گروه مورد علاقه خود تزیین کنند. با استفاده از همان دوربین حرفه‌ای که همه هواداران گلکسی S20+ از آن استفاده می‌کنند، نسخه BTS این گوشی به هواداران این گروه در سراسر جهان امکان می‌دهد تا راحت‌تر با هم ارتباط برقرار کرده و لحظات زندگی شان را با هم به اشتراک بگذارند.
نسخه BTS گلکسی بادز پلاس به هواداران این گروه امکان می‌دهد تا نه تنها براساس طراحی دستگاه، که با استفاده از کیفیت صدای فوق‌العاده آن، هرچه بیشتر به موسیقی موردعلاقه‌شان نزدیک شوند. گلکسی بادز پلاس با بهره‌گیری از طراحی AKG می تواند صدایی دقیق و کاملا فراگیر را به گوش شنونده برساند. اسپیکرهای پیشرفته و دو مسیره این گوشی می‌تواند موسیقی گروه BTS را با بالاترین کیفیت به گوش هواداران‌شان برساند. کارت‌هایی از تصاویر اعضای گروه هم در داخل جعبه گلکسی بادز پلاس قرار داده شده است. 
استفانی چوی، معاون بخش بازاریابی جهانی موبایل سامسونگ می‌گوید «نسخه BTS گلکسی S20+ و Buds+ نتیجه همکاری سامسونگ با گروه BTS است که اعضای آن پیام عشق و همزیستی را از طریق موسیقی منتقل می‌کنند و سامسونگ که به دنبال ایجاد آینده‌ای بهتر با نوآوری معنادار است. امیدواریم این دستگاه بتواند منبعی برای لذت و سرگرمی هوادان و مشتریان ما در سراسر جهان باشد.»
نسخه BTS گلکسی بادز پلاس از روز 15 ژوئن بصورت انحصاری در پلتفرم Weverse برای پیش خرید در دسترس است و از روز 19 ژوئن هم نسخه BTS گلکسی S20+ در سایت سامسونگ برای پیش خرید عرضه می‌شود. هردوی این دستگاه‌ها از روز 9 جولای یعنی هفتمین سالگرد گردهمایی هواداران BTS بصورت گستره عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.