اپلیکیشن

تلفن همراه

June 20, 2020
16:59 شنبه، 31ام خردادماه 1399
کد خبر: 113146

فلیپ بورد قابلیت جدید استوری بورد را معرفی کرد

 
 
فلیپ‌بورد قابلیت جدیدی با نام استوری‌بورد برای برجسته‌کردن مجموعه‌ای از محتوا با موضوعی خاص معرفی کرد.
 
تمرکز فلیپ بورد تا به‌امروز بیشتر روی مجله‌های هوشمند (Smart Magazines) بوده است. این مجله‌ها که کلکسیونی از محتوا با یک موضوع خاص هستند، مرتبا با استفاده از ترکیبی از دستچین‌کردن انسانی و الگوریتم‌های کامپیوتری به‌روز می‌شوند تا کاربر را در آن موضوع خاص به‌روز نگه دارد.
 
قابلیت جدید استوری بورد (Storyboards) اما کلکسیونی یک‌باره از مقالات، ویدیوها، پادکست‌ها، توییت‌ها و دیگر انواع محتوا است که تنها در زمانی خاص موضوعیت دارد و لزومی ندارد مانند مجله‌های هوشمند به‌صورت پیوسته آپدیت شود.
 
استوری‌بود را درواقع می‌توان به مقالات جمع‌بندی با فرمت «هرآنچه درباره‌ی X باید بدانید» یا «جمع‌بندی کنفرانس X» تشبیه کرد، با این تفاوت که فلیپ‌بورد در این فرمت جدید محتوا را با سبک و سیاق خودش برجسته می‌کند.
 
بسیاری از ناشران از چندی پیش درحال آزمایش حالت بتای قابلیت جدید بوده‌اند. برای مثال نشنال جئوگرافیک استوری‌بوردی از مجموعه مقالات قدیمی خود به‌مناسبت چهلمین سالگرد فوران آتشفشان کوه سنت هلنز درست کرده است.
 
مایک مک‌کیو مدیرعامل فلیپ‌بورد در مصاحبه با تک‌کرانچ می‌‌گوید ویژگی جدید در پاسخ به نیاز ناشران برای ساختار دادن بهتر به محتوای خود برای روایت داستانی خاص طراحی شده است.
 
استوری‌بوردها را می‌توان با جستجوی تگ‌های مرتبطی که ناشران برای محتوای خود در فلیپ‌بورد استفاده کرده‌اند پیدا کرد. همچنین می‌توان استوری‌بورد‌ها را در مجلات فلیپ‌بورد استفاده کرد یا آن‌ها را به‌صورت مستقل در توییتر، فیسبوک یا ایمیل امبد کرد.
 
فلیپ‌بود همچنین اطلاعات آماری دقیقی از تعداد بازدید، لایک و کامنت استوری‌بوردها در اختیار ناشران قرار می‌دهد. این قابلیت‌های جدید در قالب ابزار جدیدی با نام «Curator Pro» از همین امروز دراختیار کاربران تأیید شده‌ی انگلیسی زبان فلیپ‌بورد قرار دارد و به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.