تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

June 21, 2020
19:07 یکشنبه، 1ام تیرماه 1399
کد خبر: 113200

عرضه نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ

ICTna- اپل با به روزرسانی سیستم عامل ساعت های هوشمند خود یعنی WatchOS7 قرار است بالاخره سیستم ردیابی خواب را پس از سال ها شایعه های مختلف به سیستم عامل های پوشیدنی خود بیاورد.
 
apple-watch-series-5-red.jpg
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ویژگی دیگر گزارش شده Kids Mode است که به منظور تسهیل محدودیت کردن کارهایی که کودکان می توانند روی اپل واچ انجام دهند، ارایه خواهد شد.
 
علاوه بر این شایعه هایی مبنی بر اینکه WatchOS7 می تواند روی ساعت هوشمند اپل میزان سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کند، وجود دارد. البته باید انتظار ارایه واچ فیس های جدید هم باشیم.
 
از سوی دیگر آپدیت tvOS14 احتمالا شامل چند تغییر کوچک در رابط کاربری خواهد بود. این درحالی است که ماه ها شایعه شده بود اپل قرار است نسل ششم تلویزیون هایش را با ویژگی چیپست A12X، رم هشت گیگ و فضای ذخیره سازی 128 گیگ عرضه کند.
 
در آخر اینکه، macOS 10.16 نیز به طور قطع عرضه خواهد شد هرچند که وضعیت به روزرسانی سیستم عامل دسکتاپ مشخص نیست.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.