تلفن همراه

گجت

June 22, 2020
23:03 دوشنبه، 2ام تیرماه 1399
کد خبر: 113246

اپل watchOS 7 را معرفی کرد؛ پایش خواب و اپ Fitness

 
اپل در کنفرانس WWDC 2020 از جدیدترین نسخه سیستم اپل واچ یعنی watchOS 7 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید در اپ Activity که حالا به Fitness تغییر نام پیدا کرده و همچنین قابلیت مورد انتظار پایش خواب از راه می‌رسد. این نسخه پاییز امسال برای اپل واچ سری 3 به بعد منتشر می‌شود و برای بهره مندی از آن حداقل به آیفون 6s با سیستم عامل iOS 14 نیاز است.
 
پایش خواب یکی از قابلیت‌هایی است که کاربران از زمان معرفی اپل واچ در سال 2015 منتظر اضافه شدن آن به این ساعت هوشمند بودند. اپل می‌گوید حالا قابلیت پایش خواب به شما اجازه می‌دهد تا ساعت خوابیدن و همچنین زنگ بیدارباش را با استفاده از آلارم ویبره اپل واچ تنظیم کنید.
 
lcimg_e02477f0_ba5a_44d1_a514_4d9f4e7a5d54.jpg
 
مد جدید Wind Down در همکاری با آیفون چندین شورتکات برای سایلنت کردن نوتیفیکیشن‌ها، تنظیم پلی لیست Apple Music، فعال کردن اپ مدیتشین مثل Calm و همچنین فعال کردن تنظیمات خانه هوشمند از طریق اپلیکشن Home را انجام می دهد.
 
watchOS 7 همچنین قابلیت سفارشی سازی بیشتر واچ فیس‌ها را امکان پذیر کرده و حالا کاربران می‌توانند واچ فیس‌ها را با جزئیات بالاتر شخصی سازی کنند. علاوه بر این از طریق قابلیت جدید Face Sharing می‌توان واچ فیس‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت.
 
 
 
جدیدترین سیستم عامل اپل واچ از قابلیت نمایش مسیر برای ورزش دوچرخه سواری و پایش تندرستی برای تمرینات مبتنی بر رقص هم بهره می‌برد. اپل تمامی قابلیت‌ها را تحت اپلیکیشن جدیدی به نام Fitness ارائه خواهد کرد و اپ Activity بازنشسته خواهد شد.
 
سیستم شستشوی دست نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا به نسخه جدید آمده است. این قابلیت هوشمند با ردیابی حرکات و صدای شیر آب متوجه می‌شود شما کی شروع به شستن دست‌ها کرده‌اید و با فعال کردن شمارش معکوس شما را در شستن 20 ثانیه‌ای دستان یا بیشتر بر اساس دستورالعمل‌های سازمان‌های بهداشتی یاری کرده و با بازخورد لمسی و نوتیفیکیشن زمان پایان را یادآوری می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.