تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 28, 2020
11:49 یکشنبه، 8ام تیرماه 1399
کد خبر: 113468

فیناپ دوازدهم آنلاین برگزار می‌شود

 
 
دوازدهمین رویداد فیناپ به دلیل ادامۀ شیوع ویروس کرونا، برای مخاطبان در سرتاسر ایران، آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد که پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۹۹ ساعت ۱۶ آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت، بر بستر آپارات و اینستاگرام به‌صورت زنده نمایش داده خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی فیناپ دوازدهم، در سومین سال برگزاری رویداد تخصصی فیناپ با حضور متخصصان و کارشناسان حوزۀ فین‌تک و حوزه‌های مرتبط، به موضوعات تخصصی و عمومی مختلفی می‌پردازد. این رویداد مانند رویدادهای پیشین فیناپ و جهت پخش زنده با کیفیت، روی استیج ولی این‌بار بدون حضور شرکت‌کننده‌ها برگزار خواهد شد.
 
ویژگی مثبت پخش زنده دوازدهمین رویداد فیناپ، حضور مخاطبان و شرکت‌کننده‌هایی از سراسر ایران است که می‌توانند هم‌زمان این رویداد را تماشا و حین برگزاری، پرسش‌ها یا نظرات خود را از چند طریق مطرح کنند.ارسال پرسش‌ها و نظرات از طریق آپارات و نیز از طریق توئیتر با هشتگ Finupevent برای تماشاگران ممکن است.
 
راویان فیناپ، در بخش انتقال تجربه، داستان‌هایی از بحران کرونا در کسب‌وکارها و رهبری اصیل تا تجاربی در حوزۀ فین‌تک، لندتک و اینشورتک برای شرکت‌کنندگان روایت می‌کنند.
 
مسعود زمانی «مدیر آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته هلدینگ فناپ» روشن آبادی «تهیه کننده پادکست فارسی ناوکست» سیدحسین خاتمی «هم‌بنیان‌گذار شرکت دارا» و محمود کریمی «مدیرعامل شبکه نوآفرینی پلنت» راویان فیناپ در این رویداد هستند.
 
بخش فیناپ پلاس که گفتگوی دونفر از مدیران و صاحب‌نظران حوزۀ فین‌تک است، در این رویداد میزبانِ چند مهمانان خواهد بود.
 
گفت‌‌وگویی میان نیما نامداری، تحلیل‌گر فناوری‌های مالی با امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات در یک بخش و گفت‌وگویی دیگر با حضور آرش برهمند، سردبیر نشریۀ پیوست و هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در بخش دیگر جزو بخش‌های جذاب فیناپ دوازدهم خواهد بود.
 
فیناپ در رویدادهای پیشین برای حمایت از برگزارکنندگان رویدادهای خصوصی، با هشتگ «رویداد رایگان نیست» فرهنگ حمایت از محتوای خوب را تبلیغ کرده بود؛ اما فیناپ آنلاین قرار است مخاطبانی از کل کشور داشته باشد و بدین‌منظور بلیت پخش زندۀ آن رایگان است. مخاطبانی که قصد حمایت از رویداد یا خرید محتوای آن را دارند می‌توانند از طریق ایوند https://bit.ly/finup12 اقدام کنند. پخش زندۀ این رویداد نیز از دو طریق اینستاگرام فیناپ و آپارات قابل مشاهده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.