رسانه‌های اجتماعی

July 5, 2020
11:10 یکشنبه، 15ام تیرماه 1399
کد خبر: 113711

ترامپ در شبکه های اجتماعی بایدن را شکست می دهد

نتایج یک بررسی نشان می دهد اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شبکه های اجتماعی برگزار شود، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان، جو بایدن نامزد دموکرات ها را شکست می‌دهد.
 
به نقل از آسین ایج، رویه دونالد ترامپ در جهت ارسال منظم توئیت و بازتوئیت پیام های مختلف از یک سو و فعالیت های گسترده طرفداران وی از سوی دیگر باعث شده که ترامپ در شبکه های اجتماعی در مقایسه با جو بایدن وضعیت بهتری داشته باشد.
 
همین وضعیت برتر از سوی ترامپ در فیس بوک نیز وجود دارد. دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا هر روز به طور متوسط ۱۴ پست برای ۲۸ میلیون تعقیب کننده خود ارسال می کند. این در حالی است که جو بایدن رقیب دموکرات وی تنها حدود ۷ پست را برای تقریبا دو میلیون تعقیب کننده خود می فرستد.
 
 
 
فعالیت محدود جو بایدن در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک باعث شده که در صورت برگزاری انتخابات در فضای مجازی ترامپ به طور قطع برنده این انتخابات باشد.
 
در توئیتر هم وضعیت به همین منوال است و ترامپ ۸۲.۴ میلیون تعقیب کننده دارد. این رقم در مورد بایدن به تنها ۶.۴ میلیون نفر می رسد. ترامپ سال ها وقت خود را صرف تاسیس یک ارتش دیجیتال در فضای مجازی کرده و به نظر می رسد این ارتش در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار به کمک وی بیاید.
 
ترامپ هر هفته بیش از ۱۵۰ پیام در شبکه اجتماعی توئیتر ارسال می کند و این حجم از پیام ها بارها توسط هواداران وی بازنشر شده یا در مورد آنها بحث و تبادل نظر می شود و این امر در آینده به نفع وی تمام خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.