تلفن همراه

گجت

July 5, 2020
14:38 یکشنبه، 15ام تیرماه 1399
کد خبر: 113726

آموزش اتصال ایرپاد یا سایر هدفون‌های بلوتوثی به اپل واچ

 
 
اپل واچ یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال بازار به شمار می‌رود که می‌تواند نقش یک همراه مفید و کاربردی را برای کاربران ایفا کند. افراد با این دستگاه می‌توانند اطلاعاتی را در خصوص وضعیت سلامتی خود کسب کرده و یا با کمک آن، حرکات ورزشی هدفمند داشته باشند.
 
علاوه برا این کاربردها، می‌توان از اپل واچ برای سرگرم شدن نیز بهره برد. اگرچه با اتصال به گوشی آیفون، می‌توان قابلیت‌های این ساعت را تا چندین برابر ارتقا داد اما به صورت جداگانه نیز می‌توان از آن برای گوشی دادن به موسیقی و به عنوان یک پخش کننده موسیقی استفاده کرد.
 
برای این کار، می‌بایست اپل واچ را به ایرپاد یا سایر هدفون‌های بلوتوثی متصل کرد. این کار، بسیار ساده است و دردسر خاصی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند. اما اگر کاربر، اپل واچ خود را به گوشی آیفون متصل کند، فرآیند اتصال به صورت خودکار انجام می‌شود.
 
با این حال، فرقی نمی‌کند که از ایرپادهای اپل استفاده می‌کند یا دیگر هدفون‌های بلوتوثی؛ با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید این محصولات را به ایرپاد متصل کنید.
 
به بخش Control Center اپل واچ بروید. با سوآیپ کردن به بالا می‌توانید به این قسمت دسترسی داشته باشید
آیکون AirPlay را انتخاب کنید
در اینجا، شما ایرپاد را روی نمایشگر ساعت خود مشاهده خواهیم کرد. با انتخاب آن، فرآیند اتصال انجام خواهد شد
روش دوم برای اتصال اپل واچ به ایرپاد:
وارد قسمت Setting اپل واچ شوید
گزینه Bluetooth را انتخاب کنید
روی ایرپاد تپ کنید تا فرآیند اتصال انجام شود
نحوه اتصال دیگر هدفون‌های بلوتوثی به اپل واچ
 
اگر از کاربران اپل ایرپاد نیستید، می‌توانید اپل واچ خود را به سایر هدفون‌های بلوتوثی نیز متصل کنید. برای این کار می‌بایست، مراحل زیر را دنبال کنید.
 
ابتدا مطمئن شوید که هدفون شما در حالت جفت شدن (Pairing Mode) قرار دارد
به تنظیمات ساعت اپل واچ خود بروید
روی گزینه Blurtooth تپ کنید
هدفون خود را پیدا و آن را انتخاب کنید تا فرآیند اتصال انجام شود
نحوه قطع کردن اتصال هدفون بلوتوثی با اپل واچ
 
به بخش تنظیمات اپل واچ بروید
گزینه Bluetooth را انتخاب کنید
دستگاهی را که قصد قطع کردن اتصال آن را دارید، پیدا کنید
روی آیکون «i» در کنار اسم دستگاه تپ کنید
گزینه Forget Device را انتخاب کنید
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.