سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 5, 2020
15:46 یکشنبه، 15ام تیرماه 1399
کد خبر: 113734

رونمایی سامسونگ از خمیده‌ترین مانیتور گیمینگ جهان: Odyssey G9

WhatsApp Image 2020-07-05 at 15.33.39.jpeg
 
 
شرکت سامسونگ، برترین بازیگر بازار مانیتورهای گیمینگ جهان، به تازگی نسل آینده این محصولات یعنی مانیتور گیمینگ خمیده Odyssey G9 را بصورت جهانی رونمایی کرد. مانیتور G9 که اولین بار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده بود قرار است در کنار مدل G7 در سری مانیتورهای گیمینگ اودیسه سامسونگ قرار گیرد که با ارائه ترکیبی از مهمترین عناصر در تجربه بازی یعنی انحنای مناسب، تعامل فراگیر و کیفیت تصویر، توانسته است تجربه اهالی بازی را کاملا متحول کند. 
مجموعه محصولات سری اودیسه سامسونگ از موسسه بین‌المللی TUV Rheinland تاییدیه راحتی چشم یا Eye Comfort را برای بهترین عملکرد به عنوان «نمایشگر خمیده 1000R» دریافت کرده است. مدل Odyssey G9 اولین مانیتوری است که تاییدیه پشتیبانی از HDR10+ را دریافت کرده و به این ترتیب می‌تواند با استفاده از ترکیب فناوری کوانتوم دات و صفحه HDR1000 خود، بازی و محتوای موردنظر شما را با کیفیتی فوق‌العاده پخش کند. 
در عین حال طراحی نوآورانه مانیتور اودیسه G9 هم توانست جایزه بهترین نوآوری را در رشته تجهیزات جانبی کامپیوتری در نمایشگاه CES 2020 از آن خود کند. 
هیوسانگ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «بعد از معرفی نمایشگر گیمینگ خمیده اودیسه G7 در چند وقت اخیر، حالا مدل G9 هم به عنوان اولین مانیتور گیمینگ با انحنای 1000R و کیفیت dual QHD به این سری از محصولات ما اضافه می‌شود». 
او افزود «مانیتور گیمینگ خمیده اودیسه G9 سامسونگ بازی فراگیر را یک سطح ارتقا داده و دست بالا را به تمامی گیمرها می‌دهد».
مانیتور G9 سامسونگ برای پاسخ به اصلی‌ترین نیازهای اهالی بازی مانند سرعت فوق‌العاده بالا، عدم اختلال و حداکثر واکنش پذیری، از جدیدترین فناوری‌های این شرکت بهره برده است. مدل G9 در اندازه 49 اینچی اولین مانیتور گیمینگ با کیفیت تصویر Dual Quad High-Definition (DQHD: 5120*1440) است و علاوه بر آن اولین مانیتور گیمینگ بازار است که با انحنای 1000R عرضه می‌شود. مانیتور G9 مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها مانند زمان واکنش 1 میلی‌ثانیه و نرخ بروزرسانی 240 هرتز و کیفیت تصویر فوق‌العاده شفاف QLED با رزولوشن dual QHD است. اودیسه G9 با بهره بردن از سازگاری با NVIDIA G-SYNC و Adaptive Sync on DP 1.4 تک تک تصاویر هر صحنه اکشن را با بهترین کیفیت و کمترین اختلال نمایش می‌دهد. 
علاوه بر تمامی موارد بالا مانیتور G9 طراحی نوآورانه و آینده‌گرایانه‌ با بدنه‌ای سفید و درخشان دارد. در بدنه این محصول از Infinity Core Lighting استفاده شده که 52 رنگ متفاوت و 5 افکت نوری را در پشت بدنه مانیتور ایجاد می‌کند. طراحی و افکت‌های نوری در هر رقابتی کاملا متمایز بوده و متناسب با شرایط بازی تغییر می‌کنند. 
مانیتور G9 سامسونگ از ماه جولای عرضه شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://displaysolutions.samsung.com/monitor/odyssey  مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.