آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

July 7, 2020
14:38 سه شنبه، 17ام تیرماه 1399
کد خبر: 113812

فراخوان انتخاب نام و لوگوی جدید شرکت گسترش خدمات ارتباطات

شرکت گسترش خدمات ارتباطات با نام فعلی کاراشاب که در حوزه تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال بر بستر تلفن ثابت فعال است، به منظور تقویت هویت برند و تاثیر نشان گرافیکی شرکت بر مخاطبان، در نظر دارد انتخاب نام و لوگوی شرکت را به عموم مشتریان و تمام اهالی ذوق و قلم و اساتید حوزه طراحی برند و لوگو در سراسر کشور بسپارد.
 
شرکت کاراشاب که یکی از مهم ترین بازوهای اجرایی مجموعه مخابرات در امور مربوط به ارزش افزوده و حمایت از تولید محتوای دیجیتال فاخر و بومی در سراسر کشور است، فراخوان انتخاب نام جدید و طراحی نشان (لوگو) خود را به مشتریان سپرده است که پس از طراحی بهترین لوگوها و مناسب ترین نام، این نام به همراه لوگو بر این شرکت مهم اقماری حوزه مخابرات کشور نهاده می شود.
 
بر اساس این گزارش،علاوه بر تقدیر از پیشنهاددهندگان نام و لوگوی برگزیده و نهایی، یک دستگاه گوشی هوشمند نیز به پاس مشارکت در این امر به ارائه دهندگان نام و لوگوی منتخب اهدا خواهد شد.
 
بنابراین از کلیه طراحان، هنرمندان و علاقه مندان دعوت به عمل می آید که براساس شرایط زیر نسبت به ارسال طرح های پیشنهادی خود به این شرکت به آدرس ایمیل karashab@tci.ir و یا نشانی : تهرانپارس، خیابان آیت الله خوشوقت (حجربن عدی)، بین چهارراه اشراق و فلکه سوم، کوچه ۱۷۴ غربی، پلاک ۳ کد پستی ۱۶۵۳۹۸۸۴۵۱ صرفاً با پست سفارشی حداکثر تا تاریخ اول مردادماه ۹۹ اقدام نمایند.
 
گفتنی ست نام تجاری باید ویژگی های زیر را دارا باشد.
الف)-باتوجه به حقوق مالکیت معنوی، نام پیشنهادی بایستی متمایز و منحصر به فرد بوده و نام های تجاری دیگر (به جز شرکت مخابرات ایران) را تداعی نکند.
-به آسانی و بدون اِعراب گذاری، خوانده و تلفظ شود.
– به آسانی به خاطر سپرده شود.
– بیانگر ویژگی و خصوصیات ممتاز شامل نوع فعالیت شرکت در حوزه خدمات ارزش افزوده، مشاوره وحمایت از تولید محتوای دیجیتال باشد.
– قابل نگارش با حروف فارسی و لاتین بوده و در زبان های دیگر معنای منفی نداشته باشد.
 
ب ) نشان لوگو نیز باید شرایط و ویژگی های زیر را داشته باشد:
-توجه به هویت برند و ارزش زیبایی شناختی و گرافیکی مناسب.
-قابلیت استفاده به صورت تک رنگ.
-به لحاظ گرافیکی قابل استقاده در سایزهای مختلف باشد.
– آثار دست اول بوده و ناقض قانون حق تکثیر (کپی رایت) نباشد.
– طراحی لوگو باید در قالب انگلیسی و فارسی و براساس فراخوان منتشر شده باشد.
– فایل های ارسالی طراحی لوگو به صورت JPEGیا TIFF حداقل سیصد dpi و حجم حداکثری ۵ مگابایت و حداقل ۲ مگابایت قابل بهره برداری در نامه های اداری، پاکت و تابلو باشد.
-منعکس کننده دیدگاه و حوزه فعالیت شرکت در تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال از طریق شبکه تلفن ثابت باشد.
-مشخص کننده ارتباط این شرکت تحت لوای شرکت مخابرات ایران باشد.
-جامع بودن لوگو، سادگی و سهولت در خواندن متن لوگو، کاربرپسند بودن و برقراری ارتباط با مخاطب
– امکان استفاده از لوگو در ارتباطات بین المللی و ترکیب متوازن نوشتاری و تصویری آن.
 
همچنین، شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر به قرار زیر است: ۳-۷۶۷۰۴۰۰۱ داخلی ۱۰۸
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.