اپلیکیشن

تلفن همراه

July 11, 2020
16:45 شنبه، 21ام تیرماه 1399
کد خبر: 113956

قابلیت تماس اینترنتی دیوار به زودی راه‌اندازی می‌شود

 
 
 
قابلیت تماس صوتی درون برنامه‌ای در اپلیکیشن دیوار به زودی فعال خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق این تماس اینترنتی با خریداران یا فروشندگان تعامل داشته باشند. مزیت این روش، افشا نشدن شماره تماس آگهی‌دهنده است.
 
بر اساس تصویری که از سوی یکی از اعضای تیم دیوار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن که چندی پیش مرز ۲۰ میلیون دانلود را در کرده، قصد دارد تا در راستای تغییرات جدیدی که در آن رخ داده، سرویس تماس بر بستر اینترنت را نیز در این اپلیکیشن نیز راه‌اندازی نماید. این قابلیت می‌تواند در بحث امنیت و جلوگیری از مزاحمت تلفنی کاربرد مناسبی داشته باشد.
 
برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این نکته گلایه داشتند که با درج آگهی، مزاحمین تلفنی متعددی دارند و این موضوع باعث شده تا آنها نسبت به برخی از این افراد شکایت داشته باشند. با اینکه اپلیکیشن دیوار پیش‌تر قابلیت‌هایی چون عدم نمایش ایمیل و یا قابلیت چت درون برنامه‌ای با انتخاب گزینه‌های هوشمند به جای تایپ کردن کلمات را راه‌اندازی کرده بود ولی با این حال چت کردن با تک تک مشتریان نیز مصائب خودش را دارد و برای بسیاری از مردم زمان‌بر است؛ ضمن اینکه بسیاری از مسائل دقیقا از بستر چت نمی‌تواند بین خریدار و فروشنده به درستی رد و بدل شود.
 
با راه‌اندازی دیوار فروشگاه‌ها و خرید کالای نو از مغازه‌ها و لزوم صحبت با این فروشندگان، به نظر می‌رسد دیوار در حال حاضر در حال ارائه تست چندین قابلیت جدید درون برنامه‌ای خود از جمله تماس تصویری است. در کنار این ویژگی قابلیتی برای ارسال فایل و تصاویر در نظر گرفته شده تا به واسطه آن کاربران بتوانند تصاویر خاصی مانند فاکتور و یا عکس‌های بیشتری از محصول را برای مشتریان بفرستند.
 
تمامی قابلیت‌های فوق موجب برقراری یک تعامل امن‌تر در بستر خود اپلیکیشن دیوار بوده و امکان نظارت و پیگیری بیشتری برای آگهی‌ها در صورت بروز مشکل را به این پلتفرم می‌دهد. این ویژگی‌های می‌تواند کاربران را در دایره امن‌تری قرار دهد و همچنین خرید و فروش در این بستر اینترنتی که به نظر می‌رسد عزم خود را جزم کرده تا جزو خرده‌فروشندگان آنلاین بزرگ کشور بشود را راحت‌تر بسازد.
 
 
نتایج پیگیری‌ها از مجموعه دیوار حکایت از این دارد که این تغییر و تحولات فعلا در مرحله آزمایشی هستند و قرار است به تدریج در دسته‌بندی‌های مختلف برای کاربران فعال شوند. به نظر می‌رسد دیوار قابلیت‌های دیگری را نیز برای توسعه رابط کاربری خود در نظر دارد و اطلاعات دقیق‌تری از این موضوع در روزهای آتی منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.