آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

تلفن همراه

فناوری

July 15, 2020
14:59 چهارشنبه، 25ام تیرماه 1399
کد خبر: 114114

برگزاری دوره کاربردی Towards 5G

با هدف ارائه آموزش های کاربردی و تربیت نیروی متخصص برای بازار کار صنعت تلکام صورت می گیرد؛
برگزاری دوره کاربردی Towards 5G
 
دوره کاربردی Towards 5G دانشکده علمی کاربردی پست ‌و ‌مخابرات با همکاری مرکز نوآوری آیوتیک⸲ با هدف ارائه آموزشهای کاربردی و تربیت نیروی متخصص برای بازار کار صنعت تلکام⸲ برای اولین بار دوره کاربردی Towards 5G را برگزار می‌کند.
به نقل از دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، حسن یگانه، معاونت آموزشی و پژوهش دانشکده پست و مخابرات در همین راستا عنوان نمود: در جهت کاربردی‌تر شدن دوره و با توجه به اهمیت و نقش بهره‌مندی و توسعه ۵G  در شکل گیری کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین بویژه IoT شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر یادگیری مباحث کلیدی و اصلی  با دنیای فناوری اینترنت اشیاء نیز آشنا خواهند شد.
 
ترکیب این دو مبحث، علاوه بر افزایش دانش و تخصص فارغ التحصیلان مرتبط، می‌تواند محرک خوبی برای خلق ایده و کارآفرینی در این دو موضوع باشد. در همین راستا فرصت حمایت از ایده‌ها و سرمایه‌گذاری برای تولید MVP ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌شدن دارند⸲ نیز مهیا شده است.
 
 
ظرفیت این دوره بسیار محدود است:
 
پذیرفته شدگان دوره، ۱۰۰ ساعت آموزش شامل مباحث تئوری، عملی و مهارت‌های نرم زیرنظر اساتید و مربیان بنام فعال در زمینه۵G     و IoT را می‌گذرانند و در صورت ارائه موفق پروژه عملی در پایان دوره، گواهینامه معتبر به آنها اعطا خواهد شد.
 
 
 
نحوه برگزاری دوره:
 
با توجه به شرایط ویژه‌ ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان این دوره به استثناء مباحث کارگاهی و عملی، دوره بصورت آنلاین برگزار خواهد شد و مباحث کارگاهی با رعایت کامل موارد و پروتکل‌های بهداشتی، برگزار خواهد شد.
 
 
 
نحوه ثبت نام و شرکت در دوره:
 
علاقمندان به شرکت در این دوره با توجه به محدودیت ظرفیت و پیرو هماهنگی بعمل‌آمده با مرکز نوآوری آیوتیک، لازم است رزومه خود را به نشانی (info@iotic.ir) ارسال نمایند. پس از بررسی اولیه رزومه، با متقاضیان بصورت تلفنی و یا ویدئوکنفرانسی مصاحبه خواهند شد و سپس اسامی پذیرفته شدگان و نحوه ثبت نام و حضور، اطلاع رسانی می‌شود.
 
 
 
زمان برگزاری:
 
این دوره در نیمه دوم مردادماه آغاز می‌شود و تا اواسط شهریورماه ادامه خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.