تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 19, 2020
11:02 یکشنبه، 29ام تیرماه 1399
کد خبر: 114197

نشست مشترک پست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد

باهدف گسترش همکاری‌های متقابل، نشست مشترک شرکت ملی پست با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این نشست که پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل این شرکت، حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از مدیران دو دستگاه حضور داشتند.
 
نعمتی ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، به سابقه همکاری هر دو شرکت اشاره کرد و گفت: این همکاری در طرح ملی کارت سوخت نقش پررنگ‌تری داشت که طی آن شرکت ملی پست با استفاده از ظرفیت توزیع خود توانسته از ابتدای طرح سهمیه‌بندی ‌سوخت تاکنون، در حدود 30 میلیون کارت سوخت در سطح کشور توزیع کنند.
 
وی با یادآوری اینکه شبکه پستی کشور خدمات دیگری مانند سرویس کدپستی و تأیید نشانی برای متقاضیان ارائه می‌کند اظهار امیدواری کرد: در خصوص توزیع قبوض و نفت سفید همکاری و هماهنگی‌های لازم بین دو سازمان صورت گیرد.
 
کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز با قدردانی از خدمات پست در قراردادهای مشترک، از پست به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که تعامل و همکاری بسیار خوبی با این شرکت دارند نام برد.
 
وی افزود: در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا در آینده بخش وسیعی از امور نیابتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از طریق پست صورت پذیرد.
 
ویس‌کرمی به وجود ظرفیت‌های زیرساختی خوبی که در شرکت ملی پست فراهم آمده اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها در سال‌های متمادی ایجادشده و پست توانایی آن را دارد که در بخش‌های مختلف از امکانات خود استفاده کند.
 
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هدف نهایی این همکاری‌ها را رضایت مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم از راه‌های مختلف ارتباطمان را با مردم نزدیک‌تر کنیم.
 
حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست نیز با ارائه گزارشی از همکاری‌های چهار سال گذشته هردو شرکت، در خصوص نحوه همکاری و تعیین نرخ خدمات مذکور در سال جاری پیشنهاداتی را مطرح کرد.
 
در ادامه این جلسه روند همکاری‌های دوجانبه و برنامه‌ریزی برای توسعه آن‌ها از سوی طرفین مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.