اپراتورها

تلفن همراه

July 19, 2020
11:58 یکشنبه، 29ام تیرماه 1399
کد خبر: 114217

روش‌های فعال‌سازی صدقه پیامکی برای مشترکان ایرانسل

 
 
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به ایجاد تغییرات در قوانین اپراتورهای تلفن همراه در خصوص خدمات ارزش افزوده، گفت: مشترکان ایرانسل برای راه‌اندازی مجدد صدقه پیامکی باید حساب «اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا» را برای سیمکارت خود فعال کنند.
 
 سیداحسان گتمیریان از ایجاد تغییرات در سامانه صدقه پیامکی ۸۸۷۷ برای مشترکان تلفن همراه خبر داد و گفت: در پی تغییر قوانین خدمات ارزش افزوده از سوی وزارت ارتباطات، اپراتور ایرانسل نیز  تمامی سرویس‌های مبتنی بر محتوا (اطلاع‌رسانی، فرهنگی، خبری و …) و سرویس‌های موضوعی از جمله سامانه صدقه پیامکی را برای مشترکان به حالت تعلیق درآورده است و از این‌ پس شارژینگ تمام خدمات vas به‌ جای حساب اصلی سیم‌کارت کاربران از طریق حساب «اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای» آن‌ها انجام می‌شود.
 
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه سرویس صدقه پیامکی به عنوان یکی از روش‌های نوین جذب صدقات مردم با قوت در حال اجرا و بهره‌برداری است، ادامه داد: مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند پس از فعال‌سازی «حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا» برای سیمکارت خود، بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند فقط با ارسال عدد صفر به سر شماره ۸۸۷۷ نسبت به فعال‌سازی مجدد صدقه پیامکی خود را اقدام کنند.
 
وی درباره سایر روش‌های فعال‌سازی سرویس صدقه پیامکی گفت: مشترکان اپراتور ایرانسل همچنین با استفاده از شماره‌گیری کد دستوری #۱۱*۵۵۵* (مشترکان اعتباری ایرانسل) و یا مراجعه به اپلیکیشن  «ایرانسل من» می‌توانند حساب محتوایی خود را مدیریت کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، گتمیریان ادامه داد: مبالغ صدقات تاکنون در قبض دوره‌ای مشترکان دائمی اپراتورها، تحت عنوان «کمک‌های مردمی» محاسبه و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ روزانه کسر می‌شد که این روال به دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) تغییر کرده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.