تلفن همراه

گوشی

July 22, 2020
14:18 چهارشنبه، 1ام مردادماه 1399
کد خبر: 114341

اولین آپدیت وان پلاس نورد منتشر شد

درحالی‌که چند ساعت از معرفی رسمی وان‌پلاس نورد می‌گذرد، چینی‌ها نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای دستگاه‌هایی که دراختیار کارشناسان قرار دارند منتشر کرده‌اند.
 
وان‌پلاس نورد (OnePlus Nord) گوشی میان‌رده‌ی جدید وان‌پلاس است که روز گذشته با برگزاری مراسمی آنلاین ازطریق فناوری واقعیت افزوده، رونمایی شد. وان‌پلاس نورد جزو مهم‌ترین محصولاتی است که شرکت چینی طی امسال و سال گذشته عرضه کرده و از جوانب زیادی اهمیت دارد.
 
اگر پس از دیدن طراحی ظاهری و مشخصات گوشی به تهیه‌ی آن علاقه پیدا کرده‌اید، بهتر است بدانید که وان‌پلاس نورد از همان لحظه‌ی اولی که روشن شود، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت می‌کند. هنوز یک روز کامل از معرفی وان‌پلاس نورد نگذشته، اما روند انتشار نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای دستگاه‌هایی که وان‌پلاس دراختیار کارشناسان قرار داده، آغاز شده است. 
 
نخستین به‌روزرسانی وان‌پلاس نورد، نسخه‌ی رابط کاربری آن را که بر پایه‌ی اندروید ۱۰ ساخته شده است به OxygenOS 10.5.1 ارتقا می‌دهد. در بخش توضیحات به‌روزسانی از اعمال برخی بهبودها در قابلیت تماس ویدئویی گوشی سخن به میان آورده می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین روی عملکرد دوربین اثر مثبت می‌گذارد. به‌لطف رابط کاربری OxygenOS 10.5.1 وان‌پلاس نورد می‌تواند بهتر از قبل به عمق‌سنجی صحنه‌ها برای ثبت جلوه‌ی بوکه مشغول مشغول شود.
 
به‌علاوه به‌روزرسانی موردبحث، کیفیت تصاویری را که ازطریق وان‌پلاس نورد در فضای بسته می‌گیرید ارتقا می‌دهد. مصرف انرژی کمتر به‌هنگام فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه به‌همراه برخی بهبودهای کلی در عملکرد دوربین، جزو دیگر نکات یادشده در بخش توضیحات OxygenOS 10.5.1 هستند. این به‌روزرسانی همچنین ثبات سیستم را بهبود می‌بخشد.
 
به‌روزرسانی OTA وان‌پلاس نورد ۱۰۳ مگابایت حجم دارد، بنابراین به‌روزرسانی بزرگی محسوب نمی‌شود. دیدن پشتیبانی نرم‌افزاری سریع وان‌پلاس از گوشی میان‌رده‌‌ی جدیدش اتفاقی خوب است. شرکت چینی هنگام معرفی وان‌پلاس نورد اعلام کرد این گوشی هوشمند به‌مدت دو سال به‌روزرسانی‌های جدید اندروید و به‌مدت سه سال به‌روزرسانی‌های جدید امنیتی را دریافت خواهد کرد.
 
میان‌رده‌ی جدید وان‌پلاس که به‌لطف بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G تحت پشتیبانی شبکه‌ی 5G قرار دارد،‌ از ۴ اوت ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت گوشی وان پلاس نورد ۴۰۰ یورو اعلام شده است. این قیمت به کانفیگ پایه‌ی گوشی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی مربوط است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.