تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 23, 2020
12:31 پنجشنبه، 2ام مردادماه 1399
کد خبر: 114370

افزایش سهم بازار مهم‌ترین هدف پرداخت الکترونیک سداد

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در اولین جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونان این شرکت، افزایش سهم بازار سداد تا ۲۵ درصد را از مهم‌ترین اهداف این شرکت اعلام کرد.
 
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونان این شرکت که امروز (اول مردادماه) در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهدافشان، یکی از آفت‌های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و گفت: «باید برای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم.»
 
او ادامه داد: «بانک ملی سهم بزرگی در بازار کشور دارد و ما نیز به عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعی‌مان کسب سهم بیشتری از بازار باشد.»
 
او ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های پیش رو شرکت سداد اعلام کرد و گفت: «به طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری می‌تواند منشا اثر بسیار خوبی باشد.»
 
محمودزاده حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: «در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار مهم‌ترین هدف ما در آینده‌ نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و با هم راستا کردن این ظرفیت‌ها می‌توانیم به هدف مهم خود در بازار دست یابیم.»
 
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد همچنین در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود در شرکت، گفت: «در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اهداف، ایده‌ها و چالش‌ها را طرح و اصلاح آنها را به منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.»
 
محمودزاده در ادامه افزود: «قطعا تلاش خواهیم کرد تا به تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرها، پیشنهادها و عملکرد فرد به فرد آنها می‌تواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بی‌شک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.