تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 28, 2020
11:24 سه شنبه، 7ام مردادماه 1399
کد خبر: 114548

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار می‌شود

 
 
شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز به کار فعالیت‌های سیزدهمین دوره این رویداد را اعلام کرد. براساس این اطلاعیه درصورت باقی ماندن شرایط فعلی جامعه و بحث شیوع کرونا، سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
 
 دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، در این اطلاعیه با تاکید بر شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی، اولویت اصلی جشنواره امسال را برگزاری جشنواره همچون سال‌های گذشته، با راه‌ و ‌روش‌های تازه و استفاده حداکثری از زیرساخت‌های آنلاین به‌منظور مشارکت حداکثری فعالان وب و موبایل ایران از سراسر کشور اعلام کرد.
 
آنطور که در این اطلاعیه آمده است: «سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، در سال ۹۹ با شرایط و چالش‌هایی کاملا متفاوت با آنچه در سال‌های گذشته درگیر بوده، روبه‌رو شده است. در شرایطی که تعدادی از هموطنان عزیزمان به دلیل شیوع بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، کسب وکارها آنلاین با چالش‌های فراوانی درگیر هستند و همچنین برگزاری برخی از رویدادهای اکوسیستم استارتاپی ایران با مشکل مواجه شده است؛ برگزار کنندگان جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفته‌اند تا درصورت باقی ماندن شرایط فعلی جامعه، سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به صورت آنلاین برگزار شود.»
 
دبیرخانه جشنواره در این اطلاعیه همچنین محور اصلی جشنواره امسال را اعلام کرد و آورده است: «جشنواره وب و موبایل ایران محور اصلی سیزدهمین دوره خود را از یک سو، برطرف ساختن کاستی‌ها و چالش‌هایی قرار خواهد داد که در بیانیه پایانی سال گذشته بر آنها تاکید شده است و از طرف دیگر تلاش دارد نسل تازه اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین کشور را حمایت کند تا مسیر توسعه این فضای نوآور با ایده‌ها و انگیزه‌های جدید به پیش رود.»
 
براساس این اطلاعیه در چند ماه گذشته، تیمی جوان و خلاق با شور و اشتیاق برنامه‌ریزی‌های اولیه این رویداد را شروع کرده‌اند و در هفته‌های آینده برنامه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
طبق این اطلاعیه تیم برگزاری این رویداد همچنین تلاش دارد تا امسال رویدادی متفاوت و آنلاین برگزار کند و در صورت تغییر شرایط کشور در ماه‌های پیش‌رو، برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای تغییر خواهد داد تا مراسم اختتامیه مانند سال‌های قبل به شکل حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود؛ اما تا زمان حصول اطمینان کامل از تامین سلامتی شرکت‌کنندگان، همه فرآیند‌ها و بخش‌های جشنواره و اختتامیه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.