تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

گجت

July 29, 2020
11:07 چهارشنبه، 8ام مردادماه 1399
کد خبر: 114583

کرونا نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی را مجازی کرد

 
 
برگزارکنندگان نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی اعلام کرده اند به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا این رویداد در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به صورت مجازی برگزار می شود.
 
 به نقل از تلگراف، نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) یکی از بزرگترین کنفرانس های فناوری در جهان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به صورت مجازی برگزار می شود.
 
این درحالی است که برگزار کنندگان CES در ماه می سال جاری اعلام کردند رویداد مذکور در سال آینده میلادی به صورت یک گردهمایی کوچک در لاس وگاس برگزار می شود.
 
 لغو برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی خسارت مالی سنگینی برای شهر لاس وگاس به شمار می آید. قبل از شیوع ویروس کرونا در آمریکا، سالانه بیش از ۱۷۰ هزار نفر در این نمایشگاه ۴ روزه شرکت می کردند.
 
«گری شاپیرو» مدیر ارشد اجرایی اتحادیه فناوری های مصرفی که برگزار کننده CES است در ماه می اعلام کرد نمایشگاه را در ژانویه ۲۰۲۱ به طور حضوری برگزار می کند اما با افزایش شمار مبتلایان به کووید۱۹ برگزاری یک رویداد در فضای سربسته غیر ممکن به نظر می رسد. همچنین بعید است کارمندان شرکت های فناوری بزرگ تا زمان برگزاری مراسم اجازه سفر داشته باشند.
 
البته لغو این رویداد چندان عجیب نیست. IFA که بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی  مصرفی در اروپا است نیز اعلام کرده مردم عادی نمی توانند در رویداد سال جاری شرکت کنند. این نمایشگاه سپتامبر هر سال به مدت ۶ روز در آلمان برگزار می شود، اما طبق تصمیمات مدت زمان آن در سال جاری میلادی به ۳ روزکاهش یافته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.