5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

گوشی

July 31, 2020
0:15 جمعه، 10ام مردادماه 1399
کد خبر: 114651

هواوی از سامسونگ هم عبور کرد: شماره یک برای گوشی ساز چینی

Support-770x285.jpg
 
ICTna.ir – برآوردهای شرکت های تحلیلگر دیگر ممکن است با این ارقام متناقض باشد ، اما گزارش Canalys نشان می دهد هواوی از سامسونگ، به عنوان محبوب ترین برند هوشمند تلفن های هوشمند در جهان پیشی گرفته است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی که هواوی مجبور به کاهش 5 درصدی حجم تولید سال برای محموله های ارسالی اش در سه ماهه اول و به دلیل شیوع کرونا بود ، اما به نظر می رسد هواوی اوضاع دشوار تجارت را بهتر از رقبای خود پیموده است. این به احتمال زیاد به دلیل تسلط بلفطره هواوی در بازار چین است ، اما اکنون این موضوع تا حد زیادی بی ربط به نظر میرسد. طبق گفته های Canalys ، هواوی حالا دیگر محبوب ترین تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان است.
 
Huawei urges Australia.jpg
 
هواوی در بیانیه ای گفت: "تجارت ما در این شرایط دشوار مقاومت فوق العاده ای از خود نشان داده است." وادامه داد: "در دوره ای از رکود و چالش های بی سابقه اقتصادی جهانی ، ما با ارائه محصولات و تجربه های نوآورانه به مصرف کنندگان، همچنان به پیشرفت و پیشرفت در جایگاه رهبری خود ادامه داده و میدهیم".
 
هواوی اعلام داشته "هنگامی که ما به آینده نگاه می کنیم ، جایی که 5G ، AI و IoT به طور فزاینده ای رشد می کنند ، تمرکز ما بر روی اجرای استراتژی زندگی یکجانبه هوش مصنوعی تمام سناریوی ما باقی خواهد ماند. فن آوری ما – از تلفن های هوشمند ، تبلت ها تا رایانه های شخصی و فناوریهای پوشیدنی – در تعهد ما به مصرف کنندگان و برآورده کردن نیازهای آنها پایه گذاری شده است. "
 
آنچه باید دید این است که آیا هواوی می تواند موقعیت خود را به عنوان یک نیروی جهانی در دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی حفظ کند یا خیر؟
 
این گزارش، تخمین می زند کانال های موجود در بازارهای بین المللی برای Huawei حدود 27 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، در حال حاضر سرزمین اصلی چین 70 درصد از کل بازار هواوی را به خود اختصاص داده است. فروش این برند در چین نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته است ، هرچند که هدف این تجارت این است که یک بازیگر غالب در سراسر جهان باشد. به نظر می رسد که این اعداد حاکی از آن است که هواوی در حال تبدیل شدن به یک برند چینی است ، نه یک برند بین المللی!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.