آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

August 1, 2020
14:45 شنبه، 11ام مردادماه 1399
کد خبر: 114696

سیزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان منتشر شد

سیزدهمین فراخوان عضویت مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس منتشر شد. تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «برق و تجهیزات الکترونیکی»، «نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «فناوری‌های دیجیتال و IT» و «انرژی‌های تجدید پذیر» می‌توانند در سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت کنند.
 
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، از مزایای عضویت در مرکز رشد فناور نخبگان می‌توان به فرصت مناسب برای کسب و‌کارهای نوپای نوآورانه برای استقرار در بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور، استفاده از خدمات متنوع تجاری‌سازی و کسب وکار، همجواری با بیش از۴۲۰۰ نیروی متخصص و ۲۵۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان، استقرار در فضای کاری اشتراکی، شناخت بازار هدف، استفاده از منتورهای مرکز، اطلاع‌رسانی و شبکه سازی و آموزش و توسعه مهارت‌های فردی و تیمی اشاره کرد.
 
متقاضیان پس از تکمیل و ارسال فرم عضویت در گام اول، در ادامه باید اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر خود ارائه دهند. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار شده تا طرح‌ها از جنبه‌های فنی و تجاری مورد بررسی قرار گیرند. در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت ۱۲ هفته در فضای کاری اشتراکی، به صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای نوآورانه را فرا گرفته و در پایان این دوره از طرح خود دفاع می‌کنند. در صورت تائید طرح، تیم‌ها به عنوان عضو پیش رشد، پذیرش می‌شوند.
 
دوره پذیرش متقاضیان عضویت در این مرکز از ۷ مرداد آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد. متقاضیان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری تا ۲۴ مرداد ماه زمان دارند تا با مراجعه به این آدرس مراجعه و فرم درخواست عضویت را دریافت و پس از تکمیل، آن به یکی از دو نشانی الکترونیکی info@techelite.ir یا apply@techelite.ir ارسال کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.