بانکداری و پرداخت الکترونیک

تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

August 4, 2020
11:50 سه شنبه، 14ام مردادماه 1399
کد خبر: 114823

عرضه پاوربانک‌هایی برای شارژ تجهیزات همراه مخابراتی و دوربین‌های فیلمبرداری

محققان یکی از شرکت‌های فناور مستقر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر پاور بانک‌هایی را برای شارژ انواع تجهیزات همراه مخابراتی و دوربین‌های فیلمبرداری طراحی و پیاده سازی کردند.
 
 محمدعلی وکیلیان زند، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در خصوص پاوربانک طراحی شده در این شرکت گفت: این تجهیز که به سفارش صنایع بوده، به منظور تسهیل در شارژ انواع تجهیزات همراه مخابراتی مانند گوشی‌های تلفن همراه، کلاس‌های مختلف بیسیم‌های مخابراتی و همچنین تجهیزات فیلمبرداری مانند دوربین‌ها طراحی و ساخته شده است.
 
وی با بیان اینکه این پاوربانک دارای دو درگاه شارژ USB با توان‌های مختلف و دو درگاه شارژ جک آداپتوری (شارژ معمولی و شارژ سریع) به عنوان خروجی است، گفت: منبع اصلی تأمین انرژی این پاوربانک یک پک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۲ آمپر ـ ساعت است.
 
به گفته مجری طرح این تجهیز، آزمایشهای اولیه را در فضای کار و عملیات با موفقیت گذرانده و هم‌اکنون آماده تولید انبوه با سفارش کارفرما است.
 
بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، وکیلیان با اشاره به ویژگی‌های این محصول گفت: وزن و ابعاد مناسب، استفاده از تکنیکهای کنترل دیجیتال برای چهار منبع تغذیه سوییچینگ به کاررفته، حفاظتهای کامل ورودی و خروجی مدارهای سوییچینگ، قابلیت شارژ همزمان تا چهار دستگاه بدون ایجاد مشکل، بازدهی بالا و امکان ارائه نمایش لحظه‌ای مشخصه‌های اصلی عملکردی از قبیل مقدار ولتاژ و جریان خروجی و نیز مشخصه‌های کاری باتری از قبیل ولتاژ جریان و دمای آن، از مزایای اصلی این دستگاه به شمار می‌رود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.