تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 9, 2020
16:31 یکشنبه، 19ام مردادماه 1399
کد خبر: 114997

جشنواره تابستانی خدمات و پشتیبانی محصولات هوآوی آغاز شد

 
 
 
هم‌زمان با جشنواره فروش تابستانی ، هوآوی جشنواره‌ای ویژه جهت ارائه خدمات و سرویس پشتیبانی به دارندگان محصولات هوآوی در نظر گرفته است که از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ مرداد ادامه خواهد داشت.
 
در این طرح خدمات متمایز و متفاوتی به صورت رایگان ارائه می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:
 
ارائه خدمات نرم‌افزاری رایگان گوشی‌های هوشمند هوآوی در تمام کشور
پاکسازی و تنظیم مجدد رایگان گوشی‌های هوشمند هوآوی در تمام کشور
ارائه و نصب شیشه محافظ (گلس) رایگان در صورت دریافت هرگونه خدمات در مرکز بزرگ خدمات هوآوی در بازار موبایل ایران و جزیره‌های خدمات هوآوی
ارائه لوازم جانبی رایگان (شارژر و کابل) با هر خرید از جزیره‌های خدمات هوآوی
همراه با قرعه‌کشی ۵ گوشی هوآوی در بین تمامی شرکت‌کنندگان
 
 
برای دریافت این خدمات می‌توانید به مرکز بزرگ و اصلی خدمات هوآوی واقع در بازار موبایل ایران و جزیره‌های خدمات هوآوی مراجعه کنید، که آدرس تمامی آنها در ادامه آمده است.
 
مرکز خدمات رسمی هوآوی: تهران، خیابان حافظ، بازار موبایل ایران، طبقه دوم، پلاک ۴۱۳
جزیره فروش و خدمات کوروش: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، مجتمع کوروش، طبقه اول راهرو شرقی
جزیره فروش و خدمات ارگ: تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه تجاری همکف، راهرو منتهی به خیابان ملکی
جزیره فروش و خدمات سانا: تهران، خیابان اندرزگو، مجتمع تجاری ساناسنتر، لابی همکف
جزیره فروش و خدمات پالادیوم: تهران، زعفرانیه، مرکز خرید پالادیوم، طبقه GB روبروی هایپراستار
 
 
برای دسترسی به اطلاعات کامل درباره این جشنواره و مراکز خدمات سایر شهرها می‌توانید به صفحه https://huaweimobilefarsi.com/blog/huawei-service-promotion/ مراجعه کنید یا برای دریافت راهنمایی با مرکز خدمات مشتریان هوآوی به شماره 021-42000 تماس بگیرید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.