اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

August 12, 2020
11:52 چهارشنبه، 22ام مردادماه 1399
کد خبر: 115110

80 درصد سازمان‌ها از سرویس ابری امنیتی مایکروسافت راضی هستند

بیماری کرونا برای همیشه محل کار مردم را تغییر داد و امنیت سایبری را به اولویت اصلی کسب و کارها تبدیل کرد. در این میان خدمات رایانش ابری در ماه‌های اخیر کمک‌های فراوانی به مردم جهان کرد تا از راه دور بتوانند به فضای کاری خود دسترسی داشته باشند. البته همین خدمات خطرات امنیت سایبری را هم برای مشاغل کوچک و بزرگ بیشتر کردند و به ویژه هنگامی که افراد نمی‌دانند از کدام برنامه‌های ابری برای کسب و کار خود استفاده کنند این خطرات بیشتر هم می‌شود.
هم اکنون بسیاری از کشورها و سازمان‌ها در حال ورود به مرحله جدید محیط‌های کاری دوگانه هستند. این ایده که سیستم‌های سایبری باید امنیت قوی و تجربه کاری عالی را ارایه دهند، سیستم‌های امنیتی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
 
 
 
بر اساس بررسی‌های موسسه فارستر که با همکاری شرکت مایکروسافت انجام شد، محدودیت‌های موجود برای استفاده از خدمات رایانش ابری در سازمان‌ها منجر به ظهور فناوری‌های جدیدی شده است تا تهدیدات امنیتی را برطرف کند و امکان انطباق سریع سازمان‌ها با شرایط ویژه را فراهم آورد.
این مطالعه بر اساس بررسی‌های دقیق روی چهار صنعت بزرگ تولید، دستگاه‌های پزشکی، آموزش و خدمات درمانی به انجام رسید. در این مطالعه همچنین سعی شد نگاه دقیق‌تر به تاثیرات مالی راهکارهای امنیتی ابری Cloud App Security مایکروسافت هم وجود داشته باشد.
در پایان 80 درصد صنایع شرکت کننده در این بررسی اعلام کردند استفاده از سرویس رایانش ابری امنیتی مایکروسافت باعث کاهش زمان برای نظارت، ارزیابی و کنترل خطرات سایبری ابری شده است. همچنین 75 درصد توضیح دادند این سرویس به صورت خودکار تهدیدهای سایبری فراوانی را حذف می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.