اپراتورها

تلفن همراه

August 15, 2020
13:03 شنبه، 25ام مردادماه 1399
کد خبر: 115192

چاینا موبایل 70 میلیون مشترک 5G دارد

ICTna.ir – چاینا موبایل، بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه دنیا در گزارش مالی سه ماهه دوم در سال 2020 تعداد مشترکان 5G خود را 70 میلیون اعلام کرد.
 
China-Mobile-office-logo-770x285.jpg
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، وقتی اپراتوری حدود یک میلیارد مشترک دارد، ثبت یکسری از رکوردها برای آن کار سختی نیست اما این حقیقت که چاینا موبایل مشترکان 5G بیشتری نسبت به جمعیت کل بریتانیا دارد، عدد شگفت انگیزی است.
 
از سوی دیگر، مقایسه روندهای مالی این شرکت در مقایسه با همین زمان در سال گذشته نشان می دهد که فرایند ثابتی را پشت سر گذاشته است.
 
یانگ جی، مدیرعمل چاینا موبایل گفته است: از آنجایی که کووید 19 در چین تحت کنترل قرار گرفت، عواقب جدی هم برای توسعه اقتصادی و اجتماعی این کشور در پی داشت. اما ما معتقدیم بحران ها و فرصت ها همیشه در یک زمان آشکار می شود. اقدامات صورت گرفته در پاسخ به کووید 19، موجب تسریع و شتاب گرفتن انقلاب فناوری و تحول صنعتی جدیدی خواهد شد که تسهیل و تسریع دیجیتالی شدن اقتصاد و اجتماع را در پی خواهد شد.
 
او افزوده است: استراتژی ما در سال 2020، توسعه کسب و کارمان به منظور تبدیل شدن به یک بیزینس کلاس جهانی با ساختن یک نیروگاه دینامیک، سخت کار کردن برای توسعه کسب و کارمان از سرویس های ارتباطی به سرویس های اطلاعاتی و تغییر تمرکز کسب و کارمان از بازار موبایل به چهار موتور رشد CHBN شامل مشتری (C)، خانه (H)، کسب و کار (B) و بازارهای جدید (N) است.
 
به گفته مدیرعامل چاینا موبایل، این اپراتور در رویکرد توسعه ای جدید خود بر تحول کسب و کارهای نوآور محور و به روزرسانی محرک های رشد سنتی تمرکز کرده است. بر همین اساس، ایده بزرگ چاینا موبایل هدف گذاری روی مشتریان، کسب و کارها و بازارهای درحال توسعه است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.