تلفن همراه

گوشی

August 15, 2020
13:29 شنبه، 25ام مردادماه 1399
کد خبر: 115193

مایکروسافت هم وارد بازی گوشی های تاشو شد

ICTna.ir – مایکروسافت تصمیم گرفته است بار دیگر شانسش برای ورود به بازار گوشی های هوشمند را با عرضه گوشی تاشو تحت برند سرفیس امتحان کند.
 
Microsoft-Surface-Duo-770x285.jpg
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، خبر عرضه Surface Duo به جای اطلاعیه های رسانه ای، در وبلاگ ویندوز منتشر شده است. احتمالا پیش بینی برخی شک و تردیدها باتوجه به عملکرد افتضاح مایکروسافت در بازار تلفن های همراه هوشمند موجب شده تا این وبلاگ خبر عرضه این گوشی را با لحن دفاعی شروع کند.
 
البته که سیستم عامل این گوشی اندروید است اما همانطور که انتظار می رود تاکید آن روی بهره وری بخصوص از طریق مجموعه نرم افزارهای آفیس 365 است.
 
درحالیکه Surface Duo یک گوشی تاشو است اما صفحه نمایش آن یک تکه نیست بلکه از یک جفت صفحه نمایش 5.6 اینچی برخوردار است که با یک لولای 360 درجه به هم متصل شده اند. 
این گوشی تاشوی مایکروسافت با قیمت 1399 دلار به بازار عرضه می شود و در ابتدا هم در بازار ایالات متحده به فروش خواهد رسید.
 
وبلاگی که این خبر گوشی مایکروسافت را منتشر کرده، نوشته است که Surface Duo برای کسانی طراحی شده که می خواهند با دستگاهی که در جیب شان دارند، کارهای بیشتری انجام دهند. تحقیقات داخلی صورت گرفته مایکروسافت نشان می دهد که سه نفر از هر چهار نفر از اینکه نمی توانند کارهای پیچیده تر خود را درحالیکه به کامپیوترشان دسترسی ندارد، انجام دهند، شکایت دارند. به همین دلیل هم گوشی های هوشمند با یک صفحه نمایش برای انجام چند کار همزمان طراحی نشده اند.
 
بهره وری بیشتر با موبایل از طریق دو صفحه نمایش، انعطاف بیشتر برای انجام کارهای بیشتر، تجربه کاربری بهتر با مایکروسافت 365 همزمان با اپلیکیشن های اندرویدی و طراحی اصیل سرفیس از ویژگی های متمایز این گوشی عنوان شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.