تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 18, 2020
14:57 سه شنبه، 28ام مردادماه 1399
کد خبر: 115329

«پادیوم» به کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا غیرمستقیم ۳ میلیون تومان کمک می‌کند

«پادیوم» به عنوان بستر ارائه‌دهنده خدمات API باز و راهکارهای دیجیتال، به منظور حمایت از کسب‌و‌کارها در دوره کرونا، کمک مالی غیرمستقیمی به صورت ارائه سرویس به ارزش ۳ میلیون تومان در اختیار کسب‌وکارهای متقاضی آن می‌گذارد.
 
 این کمک مالی به صورت ارائه‌ سرویس‌ در قالب سرویس بیمه، سرویس پادرو و سرویس نقشه در اختیار کسب‌وکارها قرار خواهد گرفت. کسب وکارهای متقاضای استفاده از این سرویس‌ها می‌توانند تا پایان مهرماه در این بستر ثبت‌نام کنند و از این خدمات بهره‌مند شوند.
 
عاطفه موفقی، راهبر کسب‌وکار پادیوم در گفت‌وگو با پیوست اعلام ‌می‌کند که این کمک به صورت یک کمپینرین کمپین در راستای  حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده در دوره کرونا راه‌اندازی شده است.
 
 
عاطفه موفقی، راهبر کسب‌وکار پادیوم
 
عاطفه موفقی با اشاره به اینکه این سرویس‌ها از طریق برخی از کسب‌وکارهایی که API آنها روی بستر پادیوم قرار دارد در اختیار کسب‌وکارهای متقاضی قرار می‌گیرد یه پیوست گفت: «هزینه هر سرویس از سوی پادیوم به استارت‌آپ‌ها و کسب وکارهای ارائه دهنده این خدمات پرداخت می‌شود؛ در اصل هزینه استفاده از این خدمات برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از طریق پادیوم پرداخت می‌شود و سرویس از طریق سایر کسب و کارها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.»
 
سرویس‌هایی که در این فاز در اختیار کسب‌وکارهای متقاضی قرار می‌گیرد سرویس پادرو یا ارسال بسته برای کسب‌و کار و همچنین سرویس نقشه ارئه شده از سوی نشان و سرویس بیمه ملت برای پوشش بیمه‌ای کرونا و حوادث است.
 
او در پاسخ به این سوال که پادیوم چه تفاوتی با سایر بسترهای ارائه API باز دارد گفت: «بسترهایی که تا کنون فعال هستند، بیشتر روی APIهای بانکی و مالی مانند بورس تمرکز کرده‌اند؛ اما ما تمرکز خود را روی تمامی کسب‌وکارها قرار داده‌ایم، از همین رو نه تنها بستر ارائه‌دهنده API باز به کسب‌و‌کارها هستیم، بلکه به آنها راهکارهای دیجیتال برای پیشبرد کسب‌وکارشان ارائه می‌دهیم.»
 
او در توضیح این گفته اعلام کرد: «یکی از راهکارهای دیجیتال پیشنهاد شده از سوی ما راهکار جامع پرداخت است. کسب‌وکارها می‌توانند از طریق این راهکار علاوه بر اینکه برای هر کسب‌وکار یک حساب دیجیتال ایجاد می‌شود، آنها دیگر نیازی به حساب بانکی نخواهند داشت و می‌توانند از طریق این بستر تمامی فعالیت‌های مورد نیاز خود از قبیل دسترسی به کیف‌پول یا ایجاد درگاه پرداخت یا تسویه حساب از طریق کارت به کارت یا شبا را انجام دهند.» او ادامه داد: «از دیگر سرویس‌هایی که در این راهکار به کسب وکارها ارائه می‌شود تسهیم در آمد حین انجام تراکنش است، همچین پرداخت امن و تهاتری از دیگر راهکای ارائه شده در بخش راهکار جامع پرداخت است.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.