اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

August 23, 2020
14:49 یکشنبه، 2ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115506

مدیر عامل سابق سداد به تیم مدیریتی تپسی پیوست

 
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیکی سداد که برای ۶ سال مدیریت این شرکت بزرگ حوزه پرداخت را برعهده داشت حالا به تیم مدیریتی تپسی، پلتفرم فعال در حوزه حمل‌ونقل آنلاین پوسته است. محمد مهدی صادق قرار است از این پس به عنوان مدیر ارشد فنی (CTO) در تپسی فعالیت کند.
 
در خبری که روابط عمومی تپسی برای رسانه‌ها ارسال کرده هدف از این انتخاب برنامه‌های رشدی است که تپسی در نظر دارد در حوزه حمل‌ونقل شهری پیاده‌سازی کند. با ورود مهدی صادق به تپسی، ماموریت‌هایی به او سپرده شده تا بتواند زمینه‌ساز رشد و توسعه‌ی آینده‌ی تپسی باشد. عمق دادن به محصول فعلی تپسی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و یکپارچه برای ورود به حوزه‌های جدید و توسعه محصولات و سرویس‌های جدید، بخشی از ماموریت‌های پیش روی صادق در تپسی است.
 
مهدی صادق، که موتور محرکه شرکت‌های تکنولوژی محور را بخش فنی این شرکت‌ها می‌داند در این مورد گفت: «تیم فنی تپسی باید با توجه به برنامه‌های رشد این شرکت و برنامه‌ای که برای حضور در بورس دارد، توسعه داده شود و ظرفیت‌های جدیدی هم از منظر مدیریتی هم از منظر تخصصی به آن اضافه شود.»
 
صادق، پتانسیل بالای رشد و نیاز فزاینده‌ی جامعه به دریافت سرویس‌های متنوع از کسب و کارهای اینترنتی را از جذابیت‌های اکوسیستم استارتاپی کشور می‌داند. او در این باره توضیح داد: « اصلی‌ترین انگیزه من برای ملحق شدن به تیم مدیریتی تپسی به عنوان CTO این شرکت، پتانسیل بسیار بالای این مجموعه برای رشد است که قطعا با حضور تپسی در بورس، این رشد با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه قرار است تا تپسی، هم در کسب و کار فعلی و هم در حوزه های دیگری رشد کند و کسب و کارهای جدیدی در این مجموعه شکل بگیرد.»
 
در همین زمینه میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی، با اشاره به برنامه‌های رشد این شرکت گفت: « ما قرار است از یک سو در کسب و کار فعلی‌مان، یعنی تاکسی اینترنتی عمیق‌تر شویم و از سوی دیگر، به سمت تبدیل شدن به پلتفرمی برای ایجاد و مدیریت کسب و کارهای جدید، چه مرتبط و چه غیرمرتبط با حوزه فعلی، گام برداریم. برای رسیدن به این برنامه‌ها، در حال توسعه‌ی زیرساخت‌های مالی، مدیریتی و عملیاتی شرکت هستیم. ورود به بورس از یک سو و اضافه شدن ظرفیت‌های جدید مدیریتی در کنار تیم فعلی، از جمله اقداماتی است که در همین راستا در حال انجام است.» به گفته منشی‌پور پیوستن مهدی صادق به تیم مدیریتی تپسی نیز با هدف رشد است و او قرار است ظرفیت‌های فنی لازم برای توسعه و بزرگ شدن مقیاس فعالیت‌های تپسی را مهیا کند. مدیرعامل تپسی اعلام می‌کند که حمید مهینی که تا پیش از این مدیر ارشد فنی تپیسی بوده نیز همچنان عضو تیم مدیریتی تپسی است و هدایت بخش هوش مصنوعی و علم داده‌ی شرکت را به عهده خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.