آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

August 28, 2020
12:17 جمعه، 7ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115655

ثبت‌نام مسابقه ملی «مهارت» برای رویداد جهانی شانگهای آغاز شد

ثبت نام مسابقات ملی «مهارت» به عنوان دور انتخابی نوزدهمین دوره مسابقات جهانی مهارت (World Skills) سال ۲۰۲۱ شانگهای چین، آغاز شد.
 
به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، نوزدهمین دوره مسابقات جهانی مهارت (World Skills) سال ۲۰۲۱ در شانگهای چین برگزار می شود.
 
مسابقات انتخابی برای راهیابی افراد در این رویداد جهانی، توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.
 
همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور جهت برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات جهانی مهارت (World Skills) ۲۰۲۱ شانگهای چین، پیرو تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد که پیش از این میان دو طرف منعقد شده بود.
 
هدف از برگزاری مسابقات جهانی «مهارت»، تبادل تجربیات نظام‌های آموزش فنی وحرفه ای از طریق مسابقات، ارتقای مهارت جوانان و نیروی کار، اشاعه اطلاعات در زمینه استانداردهای ملی مهارت، تشویق جوانان برای آموزش های متناسب با شغل، ایجاد تسهیلات در ارتباطات و  ترغیب در امر تبادل اطلاعات و تجارب میان جوانان متخصص در سراسر دنیا است.
 
در این مسابقات که امسال با شعار «مهارت قدرت است» به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، نمایندگان کشور ایران در ۶ رشته با سایر کشورها به رقابت می‌پردازند. این رویداد در حالی برگزار خواهد شد که امسال دو رشته امنیت سایبری و رایانش ابری نیز به سایر رشته‌های موجود در این مسابقه افزوده شده‌اند.
 
مسابقات یاد شده ابتدا در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود و در مرحله ملی از استان‌ها در هر رشته یک نفر در صورت کسب حد نصاب می تواند وارد مرحله نهایی شود.
 
مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی (World Skills) ۲۰۲۱ تا بیستم شهریورماه ۱۳۹۹ است.
 
جزئیات نحوه ثبت نام در سایت سازمان فناوری اطلاعات ایران آمده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.