تبلت

تلفن همراه

August 30, 2020
11:48 یکشنبه، 9ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115692

آی پد جدید با نمایشگر بزرگ‌تر در راه است

 
 
 
منابع نزدیک به اپل از عرضه یک آی پد تازه توسط این شرکت خبر می‌دهند که دارای نمایشگری بزرگ‌تر و بدنه‌ای باریک‌تر است.
 
 به نقل از انگجت، آی پد جدید همچنین از سخت افزارهایی برخوردار است که موجب کاهش قیمت آن نسبت به آی پدهای گران قیمت قبلی می‌شود.
 
منابع مطلع می‌گویند اگر اطلاعات منتشر شده در مورد آی پد تازه صحیح باشد، می‌توان انتظار داشت که عموم مردم با توجه به شرایط دشوار اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به خرید آی پد ارزان‌تر و تازه‌تر روی آورند و میزان فروش آی پدپرو کاهش یابد.
 
در آی پد جدید نیز برای تشخیص هویت به جای تاچ آی دی از فیس آی دی استفاده شده است. نمایشگر آی پد جدید ۱۰.۸ اینچی است و برای کاهش هزینه‌ها در پشت این آی پد به جای دو دوربین از یک دوربین استفاده شده است. پورت یو اس بی – سی در این آی پد هم پیش بینی شده، اما مشخص نیست برای این تبلت یک دوربین پیش بینی شده یا دو دوربین.
 
در مورد پردازنده اصلی این آی پد خبر قطعی در دست نیست، اما گفته می‌شود پردازنده‌ای جدیدتر از «ای ۱۰» در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود آی پد جدید در شهریور ماه عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.